ظاهر عجیب محمدرضا خلعتبری در مقابل نساجی سوژه شد

محمدرضا خلعتبری، مهاجم سپاهان برای لحظاتی کوتاه به میدان آمد تا از چهره جدیدش که تعجب برانگیز بود، مقابل نساجی رونمایی کند.

ظاهر عجیب محمدرضا خلعتبری در مقابل نساجی سوژه شد
کد خبر : ۱۷۲۲۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ؛ محمدرضا خلعتبری، وینگر با تجربه تیم سپاهان روز گذشته در دقایق پایانی بازی با نساجی به جای محمد محبی وارد زمین شد تا برای بار دوم گره خط دفاع این تیم را باز کند، ولی او و هم تیمی هایش در این کار موفق نبودند.

خلعتبری در شرایطی به زمین آمد که ظاهر جدید و عجیب او و ریش‌هایش که رنگ شده بود جلب توجه می‌کرد و سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه وطنی شد.

بیشتر بخوانید: سه تصمیم عجیب و غریب مجیدی مقابل الاهلی

این بازیکن نیم فصل تلاش بی‌نتیجه‌ای برای پیوستن به نساجی داشت و اگر این انتقال انجام می‌شد رو در روی تیم سابقش قرار می‌گرفت.

محمدرضا خلعتبری

بیوگرافی محمدرضا خلعتبری

محمدرضا خلعتبری (زادهٔ ۲۳ شهریور ۱۳۶۲ در رامسر) بازیکن ملی‌پوش ایرانی است. او هم‌اکنون در تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی می‌کند.
نام : محمدرضا خلعتبری لیماکی
تولد: ۲۳ شهریور 1۳۶۲

زادگاه: رامسر، مازندران
قد: ۱.۶۹ متر
پُست: هافبک تهاجمی / مهاجم

آغاز فوتبال و دوران باشگاهی

محمدرضا خلعتبری فوتبال خود را از تیم جوانان شموشک نوشهر شروع کرد. او سپس به تیم بزرگسالان شموشک نوشهر پیوست و از آنجا برای انجام خدمت سربازی راهی تیم فوتبال ابومسلم خراسان شد. وی دو فصل برای ابومسلم توپ زد و بعد از آن راهی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان شد و ۵ فصل در این تیم بازی کرد.

پس از آن به تیم الغرافه قطر پیوست و مدتی نیز عضو این باشگاه بود تا اینکه به باشگاه الوصل امارات پیوست و شاگردی دیگو مارادونا را تجربه کرد. او پس از الوصل مجدداً به اصفهان برگشت٬ اما این بار به تیم سپاهان اصفهان پیوست تا بازی در هر دو تیم مطرح اصفهانی را نیز تجربه کند.

کد خبر : ۱۷۲۲۱
0
۰
ارسال نظر