شوخی عجیب “خانم مجری ایرانی” با سیبیل های شوهر سن و سال دارش/ عکس

ستاره سادات قطبی با انتشار تصویری از همسرش شهرام شکیبا در اینستاگرام شوخی نه چندان جالبی را با او کرد.

شوخی عجیب “خانم مجری ایرانی” با سیبیل های شوهر سن و سال دارش/ عکس
کد خبر : ۱۵۹۲۵۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از رکنا، ستاره سادات قطبی با انتشار تصویر همسرش شهرام شکیبا در استوری پیج اینستاگرامش نوشت: اسم این استیکر رو گذاشتم شهرام شکیبا خود خودشه نه؟

شوخی عجیب "خانم مجری ایرانی" با سیبیل های شوهر سن و سال دارش/ عکس

این خانم مجری همسر اول شهرام شکیبا بوده

مهسا ملک مرزبان مجری معروف ایرانی همسر اول شهرام شکیبا بوه است و این آقای مجری بعد از جدایی با ستاره سادات قطبی ازدواج کرد.

این زوج در سال ۸۵ در سکوت خبری از هم جدا شدند و دلیل طلاق مهسا ملک مرزبان و شهرام شکیبا هیچ وقت رسانه ای نشد.

ایشان پس از جدایی از شهرام شکیبا با فردی به نام علی باقری گرافیست و عکاس ازدواج کرد.
آیا می دانستید این “دو مجری معروف صدا و سیما” قبلا زن و شوهر بوده اند!/ عکس 6 اسفند 1401-13:19 0 7,425 خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد آیا می دانستید این "دو مجری معروف صدا و سیما" قبلا زن و شوهر بوده اند!/ عکس مهسا ملک مرزبان مجری ایرانی و شهرام شکیبا در سالهای بسیار دور زن و شوهر بوده اند و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر است. [yektanet.com] به گزارش وقت صبح به نقل از فتوکده، مهسا ملک مرزبان مجری معروف ایرانی همسر اول شهرام شکیبا بوه است و این آقای مجری بعد از جدایی با ستاره سادات قطبی ازدواج کرد. این زوج در سال ۸۵ در سکوت خبری از هم جدا شدند و دلیل طلاق مهسا ملک مرزبان و شهرام شکیبا هیچ وقت رسانه ای نشد. ایشان پس از جدایی از شهرام شکیبا با فردی به نام علی باقری گرافیست و عکاس ازدواج کرد. خدمات مشتریان خود را به تیم متخصص پیتام بسپارید خدمات مشتریان خود را به تیم متخصص پیتام بسپارید مشاهده yektanet-logo-sign تبلیغ آیا می دانستید این "دو مجری معروف صدا و سیما" قبلا زن و شوهر بوده اند!/ عکس مهاجرت به سوئد و کشف حجاب مهسا ملک مرزبان، مترجم و مجری تلویزیون، پس از استعفا از صدا و سیما به همراه همسر دومش به سوئد مهاجرت کرده و مقیم این کشور است. او پس از مهاجرت به سوئد کشف حجاب کرده و عکس های بی حجابش نیز بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. مهاجرت به سوئد و کشف حجاب

مهسا ملک مرزبان، مترجم و مجری تلویزیون، پس از استعفا از صدا و سیما به همراه همسر دومش به سوئد مهاجرت کرده و مقیم این کشور است. او پس از مهاجرت به سوئد کشف حجاب کرده و عکس های بی حجابش نیز بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است.

کد خبر : ۱۵۹۲۵۴
0
۰
ارسال نظر