شام خانوادگی خانم خواننده باردار در پاریس!

ریحانا 35 ساله که فرزند دوم خود را حامله است در حالی که پسر 11 ماهه خود را در آغوش داشت، در یک شام خانوادگی در پاریس دیده شده است!

شام خانوادگی خانم خواننده باردار در پاریس!
کد خبر : ۱۶۷۲۷۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - ریحانا، خواننده موفقیت و مشهور پاریس را به عنوان مقصد شام خانوادگی خود به همراه اولین فرزندش انتخاب کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ریحانا در حالی که فرزند دوم خود را حامله است، پسر 11 ماه خود را در آغوش داشت و از یک رستوران مجلل در پاریس خارج می‌شد.

ریحانا در حال آماده شدن برای جشن گرفتن تولد یک سالگی اولین فرزندش است. این خواننده مشهور و شریک زندگی‌اش رکیم مِیرز، خواننده سبک رپ آمریکایی که با نام هنری A$AP ROCKY شناخته می‌شود سال پیش به دنیا آمدن پسرشان را جشن گرفتند.

ریحانا در کنار شهرتش در دنیای موسیقی به غولی بزرگ در صنعت پوشاک و لوازم آرایشی نیز تبدیل شده است. او در این شام خانوادگی اطمینان پیدا کرد تا پسرش جایگاه خود را به عنوان یکی از شیک پوش ترین کودکان در هالیوود تثبیت کرده باشد.

ریحانا و پسرش

ریحانا نیز که در انتظار به دنیا آمد فرزند دومش از A$AP Rocky است، ستی جین را برای این مناسبت انتخاب کرده بود. کت جین کوتاهی که او انتخاب کرده بود تمام توجه‌ها را به شکم برآمده این خواننده جلب کرده بود.

خانم خواننده در انتظار به دنیا آمدن دخترش است!

او برای تکمیل ظاهر خود از یک گردنبند و گوشواره‌های الماس خیره کننده کمک گرفته بود. ریحانا برای شام خانوادگی خود به همراه پسرش آرایشی طبیعی همراه با یک رژلب صورتی لطیف را انتخاب کرده بود.

مسافرت این مادر و پسر به پاریس در حالی اتفاق افتاده است که طرفداران بر این باورند این خانم خواننده در خرید خود برای سیسمونی فرزند جدیدش اساره‌های زیادی به جنسیت دومین فرزندش داشته است.

ریحانا و پسرش

ریحانا و شریک زندگی‌اش در روز چهارشنبه در حال خرید برای نوزاد به دنیا نیامده خود در لس آنجلس دیده شدند.

ریحانا در این خرید در حال بررسی لباس‌هایی صورتی دیده شده است. طرفداران این زوج بر این باورند که این خرید نشان می‌دهد که زوج مشهور در انتظار تولد دختر خود هستند.

کد خبر : ۱۶۷۲۷۰
0
۰
ارسال نظر