سلنا گومز با 400 میلیون فالوئر، ملکه اینستاگرام شد

سلنا گومز روز جمعه، تنها چند هفته پس از پشت سر گذاشتن کایلی جنر از لحاظ تعداد فالوئر در اینستاگرام، تبدیل به اولین زنی شد که ۴۰۰ میلیون دنبال کننده در این شبکه اجتماعی دارد.

سلنا گومز با 400 میلیون فالوئر، ملکه اینستاگرام شد
کد خبر : ۱۵۸۱۱۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ کایلی جنر که برای به اشتراک گذاشتن عکس هایی از زندگی خود و تبلیغ برند آرایشی‌ اش، لوازم آرایشی کایلی (Kylie Cosmetics) از اینستاگرام استفاده می‌کند، ۳۸۲ میلیون طرفدار در این اپلیکیشن دارد.

حالا گومز ۳۰ ساله پس از دو فوتبالیست مشهور و محبوب، کریستیانو رونالدو با ۵۶۲ دنبال کننده و لیونل مسی با ۴۴۲ میلیون فالوئر، سومین فرد پرطرفدار در اینستاگرام است. این موفقیت کمتر از یک ماه پس از پیشی گرفتن از جنر به‌عنوان پرطرفدارترین زن در پلتفرم رسانه های اجتماعی اتفاق افتاده است.

این خواننده پیش از این در سال ۲۰۱۹ بیشترین فالوئر را در اینستاگرام داشت، اما ابتدا آریانا گرنده او را پشت سر گذاشت و پس از آن کایلی ۲۵ ساله از آنها سبقت گرفت.

بسیاری از هواداران این خواننده از این خبر خوشحال شدند و سلنا را «ملکه اینستاگرام» معرفی کردند.

کناره گیری سلنا از شبکه های اجتماعی

اگرچه سلنا میلیون‌ها فالوئر دارد اما اخیرا به ونیتی فیر (Vanity Fair) گفته که از شبکه های اجتماعی کناره گیری کرده و روی گوشی تلفنش فقط اپلیکیشن تیک تاک را دارد زیرا به نظرش کمتر از بقیه خصمانه است. این ستاره همچنین گفت از اظهارنظرهای ناخوشایند ترول ها آسب دیده و درضمن استفاده بیش از حد از این پلتفرم‌ها را اتلاف وقت می‌داند.

او گفت: «مردم می‌توانند مرا زشت یا احمق خطاب کنند و من می‌توانم هرچیزی باشم. اما این آدم‌ها به جزئیات می‌پردازند. آنها با جزئیات و بدجنسی چند پاراگراف می‌نویسند. من مدام گریه می‌کردم. دائما اضطراب داشتم. دیگر نمی‌توانستم به این روند ادامه بدهم. برایم اتلاف وقت بود.»

سلنا که از دستیارش به عنوان مانعی بین کاربران و خودش استفاده می‌کند همچنین گفت: «شبکه های اجتماعی چیزهای فوق العاده ای هم دارند؛ ارتباط با هواداران، دیدن خوشحالی و هیجان آنها و داستان‌هایشان. اما من برای خودم یک سیستم درست کرده‌ام و آنها را فیلتر می‌کنم. هر چیزی که می‌خواهم برای دستیارم می‌فرستم که آن را پست کند. و تیمم از میان کامنت‌ها چندتا را که دلگرم کننده است جمع می‌کنند.»

او گفت: «من در دوران جدایی اوقات سختی داشتم و نمی‌خواستم هیچ بازخوردی را ببینم. نه لزوما درباره رابطه‌ام، بلکه نظرات درباره خودم در مقایسه با دیگری. هزاران کامنت خوب و دلگرم کننده هم وجود داشت اما ذهن من مستقیما به سمت ناخوشایندترین ها می‌رفت.»

تجربه گومز از اینستاگرام یادآور خطرات بالقوه شبکه های اجتماعی و اهمیت فاصله گرفتن از آن در صورت لزوم است. گومز می‌گوید: «فاصله گرفتن از شبکه های اجتماعی بهترین تصمیمی بود که تا به حال برای سلامت روانم گرفتم.»

کد خبر : ۱۵۸۱۱۴
0
۰
ارسال نظر