تصاویر/ سلبریتی ها با این رازهای ساده لاغر شدند

لاغر شدن یکی از دغدغه های اصلی همه انسان هاست در این گزارش راز کاهش وزن سلبریتی ها برملاء شده شاید به درد شما هم بخورد.

تصاویر/ سلبریتی ها با این رازهای ساده لاغر شدند
کد خبر : ۸۵۶۵۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ کاهش وزن اصلاً کار ساده ای نیست. باید ساعت ها وقت در باشگاه بگذرانید، مراقب کالری هایتان باشید و با شیرینی های محبوبتان خداحافظی کنید.

گرچه اینطور به نظر می رسد که سلبریتی ها همیشه بی عیب و نقص هستند و می توانند خوش اندام بمانند، اما حقیقت آن است که آن ها هم درگیر همان دشواری های کاهش وزن می شوند که همه ی ما تجربه کرده ایم.

در ادامه از سلبریتی هایی خواهیم گفت تجربیات خود در این باره را بیان کرده اند.

بیشتر بخوانید: دلیل لاغری عجیب "جواد خیابانی" بالاخره فاش شد

ادل

ادل که یکی از موفق ترین و محبوب ترین خوانندگان حال حاضر است، در سال ۲۰۱۹ با کاهش وزن چشمگیرش خبرساز شد. ادل بعدها گفت که تمرکز خود را روی ورزش گذاشته بود و خیلی از رژیم گرفتن خوشش نمی آید.

او در اینباره گفته: «صبح ها وزنه می زنم، بعدش عصرها معمولاً یا می روم پیاده روی یا بوکس کار می کنم. بعد از آن هم شب ها تمرینات هوازی کار می کنم. هیچ رژیمی هم در کار نیست. هیچ رژیمی. به هر حال بیشتر از قبل غذا می خورم چون خیلی ورزش می کنم.»

ادل با ورزش و بدون رژیم لاغر شد

کریستینا آگیلرا

کریستینا آگیلرا مدتی از کار کناره گیری کرد تا تمرکز خود را بر روی خانواده اش و داشتن سبک زندگی ای سالم تر بگذارد.

او در اینباره گفته: «بعد از ۳ سال عدم تحرک انرژی زیادی در من جمع شده بود و خیلی هیجان داشتم که بالاخره بتوانم به طور موقت از کار کناره بگیرم تا با پسرم وقت بگذرانم و کارهایی انجام بدهم که من را ارضا کنند. راستش را بخواهید من فکر می کنم وقتی فرصت پیدا می کنید تا فقط نفس بکشید و زندگی را تجربه کنید، به خصوص به عنوان یک هنرمند، سخت می شود نشست و برای مدتی دیگر نه هنرمند باشی و نه یک مادر.»

راز لاغری چشمگیر کریستینا آگیلرا

کلی آزبورن

کلی آزبورن گفته مدت های مدید با وزن و تصویر بدنی خود در کشمکش بوده است. او گفت: «تمام عمرم در رسانه ها مرا چاق و زشت خطاب می کردند… این مسأله قلبم را شکست و اعتماد به نفسم را نابود کرد.»

آزبورن معتقد است پیوستن به برنامه تلویزیونی «رقص با ستاره ها» (Dancing with the stars) نقطه عطفی در مسیری بود که او از گذشته برای کاهش وزن طی کرده بود. شریک عاطفی اش، لوییس ون امستل، هم در برابر دوربین و هم در پشت آن حمایتگر او بود.

آزبورن در اینباره گفته: «لوییس مجبورم می کرد برگر بوقلمون و سالاد بخورم و برایم توضیح داد که یک رژیم غذایی پروتئین بالا و کربوهیدرات کم مرا پرانرژی نگه می دارد. بعدش وزنم کم کم پایین آمد و فهمیدم واقعاً راست می گویند که ورزش و رژیم اثر دارد.»

لاغری چشمگیر کلی آزبورن با ورزش و رژیم

کلویی کارداشیان

به گفته کلویی کارداشیان، به هم خوردن رابطه اش با لامار اودم او را به تلاش برای اینکه به بهترین شکل خود در آید سوق داد.

او در اینباره گفته: «روزهای سختی با لامار داشتم. اواخر رابطه مان بود و هنوز کلی ماجرا وجود داشت. من به یک مرخصی احتیاج داشتم. اولش خیلی سخت بود. با قدم های کوچک جلو می رفتم اما کم کم بسیار بهتر شدم. ۴۵ روز اول را خسته هستید، بدن تان درد می کند و حتی احساس می کنید چاق تر شده اید اما در حقیقت به خاطر ورم است. اگر دست نکشید و ادامه دهید، بالاخره نتیجه را به چشم خود می بینید.»

راز لاغری کلویی کارداشیان

ملیسا مک کارتی

ملیسا مک کارتی که سابقه ی دریافت جایزه اسکار را دارد، اذعان کرده که به سختی می توانست طراحی را پیدا کند که برای مراسم های فرش قرمز، لباسی برایش آماده کند.

در نهایت او تصمیم گرفت نگاهی به وزنش داشت را تغییر دهد و همین بود که بهتر از هر رژیمی به او کمک کرد. او در اینباره گفته: «دیگر نگرانی درباره ی وزنم را کنار گذاشتم.»

ملیسا مک کارتی راز لاغری خود را بیان کرد

کد خبر : ۸۵۶۵۲
0
۰
ارسال نظر