سلبریتی های مشهور با خانواده های پرنفوذ و ثروتمند/ تصاویر

در این مطلب 5 ستاره مشهور دنیا معرفی می شوند که در خانواده ثروتمند بزرگ شده اند و به راحتی وارد دنیای سینما شدند.

سلبریتی های مشهور با خانواده های پرنفوذ و ثروتمند/ تصاویر
کد خبر : ۵۷۲۹۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از مووی مگ؛ در بررسی زندگینامه اکثر بازیگران موفق همواره درباره سختی هایشان که منجر به رسیدن به اهدافشان شده صحبت به میان آمده است.

اما بازیگران بسیاری هم هستند که در این راه کارتن خواب نبوده اند و از خانواده ای ثروتمند و پرنفوذ به سینما آمده اند! این بار تصمیم گرفته ایم تا به معرفی « 5 بازیگر مشهوری که از خانواده ای ثروتمند به سینما آمده اند » بپردازیم.

بیشتر بخوانید: تصاویر/ سلبریتی هایی که با جراحی زیبا شدند

5 - لیندسی لوهان (Lindsay Lohan) :

اگرچه شاید امروزه نام لیندسی لوهان را بیشتر بابت حرکات عجیب و غریب و زندگی پر حاشیه اش شنیده باشید، اما او در دهه گذشته یکی از آینده دارترین بازیگران هالیوود لقب گرفته بود و اتفاقاً به خوبی در حال طی کردن مسیر بازیگری بود که به یکباره به حاشیه کشیده شد.

لوهان از خانواده ای ثروتمند به سینما آمد، پدرش مایکل لوهان، یکی از موفق ترین کارگزاران بورس در وال استریت است و خودِ او نیز در منطقه اعیان نشین لانگ آیلند نیویورک بزرگ شده است. اما به درستی مشخص نیست چه شد که او به یکباره اینچنین خود را از سینما محو کرد!

لیندسی لوهان یکی از ثروتمندترین بازیگران هالیوود

4- کریستن استیوارت (Kristen Stewart) :

ستاره سری فیلمهای « گرگ و میش » که حواشی زندگی شخصی او نیز برای مدتی در حال سایه افکندن بر فعالیت های هنری اش بود نیز از دسته بازیگرانی است که سختی چندانی برای ورود به سینما نکشیده است.

او دخترِ تهیه کننده تلویزیونی جان استیوارت و جولز مان استیوارت که نویسنده و کارگردان است، می باشد. کریستن به همراه خانواده اش در عمارتی که با تم " آلیس در سرزمین عجایب " تزئین شده بود بزرگ شد، عمارتی که بعدها به قیمت 1.75 میلیون دلار فروخته شد!

ثروت عجیب خانواده کریستن استیوارت

3- گوئینت پالترو ( Gwyneth Paltrow ) :

بازیگر محبوب فیلم « شکسپیر عاشق » و البته معشوق همیشگی تونی استارک در فیلم « مرد آهنی » ، راه چندانی سختی برای ورود به سینما نداشت چراکه والدین او هر دو در این عرصه حضور داشتند و در کار خود نیز موفق بودند.

مادر او، بلیت دنر ، بازیگری بود که در بسیاری از سریالهای و فیلمهای سینمایی از جمله « ملاقات با والدین » در مقابل رابرت دنیرو به ایفای نقش پرداخته بود و پدرش ، بروس پالترو، نیز تهیه کننده موفق تلویزیونی است که بیشتر بخاطر شوی « St. Elsewhere » شناخته می شود.

 گوئینت پالترو بازیگر محبوب فیلم شکسپیر عاشق و دارای خانواده ثروتمند

2- میشل ویلیامز (Michelle Williams) :

میشل ویلیامز که سال گذشته هم برای فیلم « منچستر کنار دریا » نامزد دریافت جایزه اسکار شد، دخترِ لری آر. ویلیامز می باشد که نویسنده و سرمایه دار مشهوری است که دو بار در سالهای 1982 و 1972 تلاش کرد به مجلس سنای آمریکا راه پیدا کند اما موفق نشد. گفته شده که او در پی تلاش سوم برای ورود به مجلس می باشد اما خبری از فعالیت های مجدد او در این عرصه نیست. البته میشل ویلیامز هم دست کمی از پدر نداشته و 4 بار نامزد دریافت اسکار شده اما هرگز موفق به دریافت آن نشده است!

میشل ویلیامز دختر سرمایه دار مشهور

1 - جیک جیلنهال (Jake Gyllenhaal) :

بازیگر محبوب هالیوود و ستاره فیلمهای «شبگرد » و « دنی دارکو » که سالهاست بازیهایش در فصل جوایز نادیده گرفته می شود، از جمله بازیگرانی است که از خانواده ای کاملاً مرفه به سینما آمده است. پدرِ جیلنهال فیلمساز تلویزیونی برجسته ای به نام استفن جیلنهال و مادرش نیز فیلمنامه نویس نامزد جایزه اسکار، نائوی فونر ، می باشد که هر دوی آنها در امور اقتصادی نیز فعالیت داشته و موفق بوده اند، برای همین خیلی هم دور از انتظار نبود که جیک و خواهرش مگی، راه به مراتب ساده تری را برای ورود به این عرصه پشت سر بگذارند.

جیک جیلنهال در خانواده مرفه به دنیا آمد

کد خبر : ۵۷۲۹۹
0
۰
ارسال نظر