سلبریتی هایی که به خاطر فرزندانشان دست به هرکار مضحکی می زنند! /عکس

در این مطلب با سلبریتی هایی آشنا می شوید که در عین شهرت و غرور برای رسیدن به آرزوی فرزندانشان دست به هرکاری می زنند.

سلبریتی هایی که به خاطر فرزندانشان دست به هرکار مضحکی می زنند! /عکس
کد خبر : ۱۴۴۱۳۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو؛ دیدن پدری که برای فرزند کوچک خود سنگ تمام می گذارد یکی از دلپذیرترین چیزهای دنیا است. و وقتی هم که ترسی از مضحک به نظر رسیدن برای آوردن لبخند به لبان فرزندان خود نداشته باشند، جذابیت دیگری به نقش پدری بخشیده می شود.

در ادامه از ۸ مرد سلبریتی خواهیم گفت که تلاش دارند هم الگوی فرزندان خود باشند و هم همبازی آن ها.

بیشتر بخوانید: بارداری این سلبریتی ها جانشان را به خطر انداخت! +عکس

دواین جانسون

این ستاره ی تنومند و سرسخت هالیوودی در کنار دختران خود هیچ شباهتی به نقش هایش ندارد. او برای آن ها هر کاری می کند و حتی ابایی از آرایش کردن، خاله بازی و خنده دار شدن ظاهرش ندارد، اگر این چیزی باشد که دخترانش را خوشحال می کند.

چنینگ تیتوم

یکی از جذاب ترین ستاره های هالیوود از پدر بودن خود بسیار لذت می برد. تیتوم با کمال میل با دختر کوچکش خاله بازی می کند و اجازه می دهد او را آرایش کند.

از قرار معلوم پدر بودن فرصتی برای تیتوم فراهم کرده تا استعدادهای دیگر خود، مثل نویسندگی را کشف کند، چرا که به تازگی یک کتاب تصویری برای کودکان به نام Sparkella نوشته است.

چنینگ تیتوم یکی از جذاب ترین ستاره های هالیوود و دخترش

جیسون موموآ

جیسون موموآ به مهربانی مشهور است و این موضوع در مورد فرزندانش هم صدق می کند. او برای برآورده کردن آرزوهای آن ها سنگ تمام می گذارد و با خوشحالی آن ها را با خود به مراسم های مختلف می برد تا در آنجا بتوانند سلبریتی های مورد علاقه ی خود را از نزدیک ببینند.

جی زی

جی زی گرچه فرزندانش را از کانون توجه عمومی دور نگه می دارد اما هر زمان که با آن ها در انظار عمومی ظاهر می شود، پدری بسیار بامحبت به نظر می رسد. او اذعان کرده پدر شدن از او فرد بهتری ساخت و از لحظه لحظه ی این تجربه لذت می برد.

جی زی پدری بسیار بامحبت به نظر می رسد

کریس همسورث

کریس همسورث نه تنها الگوی فرزندانش است، بلکه برای آن ها یک ابرقهرمان هم هست. همسورث دختر خود را با کمال میل به سر صحنه ی فیلم هایش می برد و با خوشحالی عکسی از پسران دوقلویش با لباس شخصیت «ثور» منتشر کرد.

کریس همسورث الگوی فرزندانش است

دیوید بکهام

دیوید بکهام برای دیدن شادی فرزندانش به هر کاری دست می زند، از پوشیدن لباس های ابرقهرمانی و بردن فرزندانش به مسابقات فوتبال و کنسرت گرفته تا حتی دوختن لباس عروسک برای تنها دخترش. او به وضوح نهایت لذت را از پدر بودن خود می برد.

مارک والبرگ

مارک والبرگ به عنوان پدر ۴ فرزند می داند آن ها را چطور سرگرم نگه دارد. او اذعان کرده تربیت فرزندانش او را وادار ساخته میان سختگیر بودن و در عین حال، بامحبت بودن و عشق ورزیدن تعادل ایجاد کند.

ایتن هاک

ایتن هاک که ۴ فرزند دارد، چه در حال وقت گذرانی با دختر و پسر بزرگش باشد و چه مشغول سرگرم کردن دختران کوچکش، به نظر می رسد از لحظه لحظه ی پدر بودن خود لذت می برد.

ایتن هاک ۴ فرزند دارد

کد خبر : ۱۴۴۱۳۴
0
۰
ارسال نظر