سفر به اسپانیا و یونان در قالب تور اروپا ترکیبی

اروپا قاره‌ ی سرسبز و مدرنی است که سفر به هر نقطه از آن یک تجربه فوق العاده خواهد بود.

سفر به اسپانیا و یونان در قالب تور اروپا ترکیبی
کد خبر : ۱۲۴۹۱۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

هرچند کشورهایی مانند آلمان، انگلیس و فرانسه مقصد بسیاری از گردشگران اروپایی و تور اروپا هستند، اما سفر به یونان واسپانیا یک تجربه کاملاً متفاوت از سفر به اروپا برای شما رقم می‌زند.

سفر به اسپانیا

پادشاهی اسپانیا کشوری بزرگ است که در جنوب غربی اروپا قرار گرفته است. اسپانیا کشوری است که از سه طرف به سه دریای بزرگ اقیانوس اطلس، دریای مدیترانه و جبل الطارق راه دارد و به همین دلیل سواحل بی‌نظیری در این کشور وجود دارد. اسپانیا کشوری با تاریخ و تمدن پر فراز و نشیب بوده است و آثار باستانی و تاریخی جالب توجهی دارد که مقصد گردشگران بسیاری است.

اگر قصد سفر به اسپانیا را دارید، حتما با تور مسافرتی اسپانیا به این کشور سفر کنید. چرا که اسپانیا کشوری بزرگ با جاذبه‌های گردشگری بسیار زیاد است که دیدن همه آن‌ها بدون یک تور لیدر حرفه‌ای امکان پذیر نیست. تور اسپانیا یکی از جالب‌ترین و پر طرفدارترین تور اروپا است. در این مقاله تعدادی از جاذبه‌های گردشگری اسپانیا برای سفر به این کشور را معرفی خواهیم کرد.

1- کلیسا ساگرادا فامیلیا (The Sagrada Familia)

ساگرادا فامیلیا یکی از معروف‌ترین کلیساها در سراسر جهن که سالانه بیش از سه میلیون گردشگر را جذب می‌کند. سفر به بارسلونا و بازدید از کلیسای ساگرادا فامیلیا یکی از گزینه‌های ثابت تور اروپا و تور اسپانیا است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این کلیسای افسانه‌ای به منظور دلجویی از خداوند برای بخشش گناهان انسان‌ها ساخته شده است.

آنتونیو گائودی، معمار این بنای پر طرفدار، پانزده سال آخر عمر خود را وقف ساختن این بنا می‌کند تا با این باور که خداوند گناهان او را آمرزیده است بمیرد. اما او فرصت نمی‌کند ساخت این بنا را به اتمام برساند و این بنا در حقیقت یک بنای نیمه کاره است.

2- کاخ الحمرا (Alhambra Palace Granada)

اسپانیا که با عنوان سرزمین آندلس در میان مسلمانان شناخته می‌شود در حدود هشتصد سال میزبان مسلمانان بود. کاخ الحمرا یادگار حضور سازنده مسلمانان در این کشور ساحلی است و در کوه‌های جنوبی آن قرار گرفته است. الحمرا از قلعه نظامی، حمام، باغ و کاخ اصلی تشکیل شده است که هر کدام از بناها در سال‌های متفاوتی ساخته شده‌اند.

الحمرا در ابتدای امر یک قلعه نظامی بوده است اما پس از گذشت سال‌ها تبدیل به محل زندگی سلاطین مسلمان شده و بناهای مختلفی از جمله بارگاه، شبستان و حرم سرا به آن اضافه شده‌اند.

نکته جالب تصویرگری‌هایی است که در این بنای اسلامی به چشم می‌خورد. از آنجا که آن‌ها در اسلام مجاز نیستند و به نوعی مسیحی به شمار می‌آیند، می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که در بازه‌های زمانی خاص، ادیان درهم آمیخته‌اند و برای حاکمان آن ناحیه، خط قرمزی وجود نداشته است.

3- کاخ سلطنتی مادرید (The Royal Palace Madrid)

کاخ سلطنتی مادرید (The Royal Palace Madrid).

مادرید شهر شلوغ و بزرگ اسپانیا است که یکی از زیبا‌ترین کاخ‌های جهان در این شهر قرار گرفته است. کاخ سلطنتی مادرید بیش از دو هزار اتاق لوکس و تزئین شده دارد که تنها پنجاه عدد از آن‌ها برای بازدید عموم باز هستند. کاخ سلطنتی مادرید محل برگزاری بسیاری از جشن‌های ملی در اسپانیا و همچنین میزبان سیاسیون رده بالا از کشورهای دیگر است.

4- موزه گوگنهایم بیلبائو (The Guggenheim Museum in Bilbao)

موزه گوگنهایم در شهر بیلبائو یکی از موزه‌های بزرگ بنیاد سلیمان است. معماری این موزه در نوع خود بی‌نظیر است و نه تنها به دلیل آثار باستانی و گنجینه‌هایی که در خود جای داده، بلکه به دلیل همین معماری بی بدیل هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر از سراسر جهان است.

شهر بیلبائو در قرن 14 میلادی ساخته شده است و متشکل از 7 خیابان اصلی است که در هر کنج آن یک مغازه، یک غذاخوری، یک گالری و همچنین یک سالن تئاتر وجود دارد.

سفر به یونان

سفر به یونان.

آتن پایتخت یونان در گذشته‌های دور به شهر خدایان معروف بوده است و به همین دلیل گفتن از زیبایی‌ها و جاذبه‌های گردشگری یونان بیشتر به شهر آتن برمی‌گردد. هرچند که کشور یونان کشور بزرگ با طبیعتی بی نظیر است که با فرهنگ بی مثال، غذاها و نوشیدنی‌هایی سنتی مخصوص به خود، سالانه میلیون‌ها گردشگر با تور یونان به این کشور اساطیری سفر می کنند. همچنین اگر شما قصد سفر به یونان را دارید می توانید از طریق سایت آیشم لیست هزینه سفر به یونان را با تمامی جزئیات مشاهده نمایید.

در این مقاله چند جاذبه گردشگری یونان که نسبت به صدها جاذبه گردشگری این کشور طرفدارات بیشتری دارند و بیشتر مورد بازدید قرار می‌گیرند را با هم بررسی خواهیم کرد.

1- شهر چانیا Chania

شهر چانیا یک شهر باستانی با معماری عجیب و غیر معمول است که بندر قدیمی ونیزی (Old Venetic Harbor) را در خود جای داده است. در این بندر علاوه بر قایق‌های رنگی یک معماری سنتی از بنادر یونان قدیم خواهید دید که در طول سال‌های گذشته تقریباً دست نخورده باقی مانده است. برج دیدنی محبوب فانوس دریایی چانیا، معماری یونانی Aptera، ساحل آیگوانا (Iguana)، شن‌های طلایی و ساحل ماسه‌ای Agii Apostoli، دره اسرارآمیز توپولیا و قلعه ونیزی از دیگر آثار باستانی چانیا هستند که حتماً در بازدید از این شهر افسانه‌ای باید سری به آن‌ها بزنید.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به غذاهای کشورهای مختلف دارید حتما در چانیا، سالادهای ارگانیک تازه در To Stachi و غذاهای دریایی در Colombo Kitchen & Bar را تست کنید.

2- سرزمین خانه‌های رنگی، سانتورینی (Santorini)

سانتورینی شهری با خانه‌های سفید و رنگی است که با مسیرهای سنگی مارپیچ به هم متصل شده‌اند. سانتورینی چندین هتل بسیار لوکس با معماری کاملاً متفاوت دارد. در این هتل‌ها از دیدن معماری سنگی در کنار المان‌های لوکس شگفت زده خواهید شد. اگر به دنبال غذاهای خاصی هستید که فقط در سانتورینی می‌توایند پیدا کنید به رستوران Metxic Mas بروید و انواع کیک پنیر را تست کنید. غذاهای انگشتی در Kapari، خوراک مرغ و گوشت در Pitogyros، غذاهای دریایی در Psaraki، انواع کبابی در Terra Nera نیز از جمله غذاهای فوق العاده‌ای هستند که فقط در سانتورینی می‌توانید طعم بی‌نظیر آن‌ها بچشید.

3- هرسنیسوس (Hersonissos)

هرسنیسوس (Hersonissos)

اگر هدفتان از سفر به یونان پارک‌های تفریحی و سواحل بکر برای استراحت است، به هرسینوس شهر بندرگاه قدیمی سفر کنید. در هرسینوس پارک‌های تفریحی پر از هیجان، سواحل ماسه‌ای پر از صدف، موزه‌های جذاب با آثار باستانی محلی، نمایشگاه اسب‌های Stills Arion و مراکز خرید محلی شما را حسابی سرگرم می‌کنند.

هرسنیسوس هتل‌های اقتصادی با قیمت متاسب بسیاری دارد که می‌توانید چند شب با خانواده با هزینه مناسب در آن‌ها اقامت داشته باشید. آنتلالا دهکده، هتل آپارتمان رومانتیکا و استودیوی ماریا از جمله هتل‌های اقتصادی و مقرون به صرفه در هرسنیسوس هستند.

غذاهای دریایی هرسنیسوس نه تنها در یونان بلکه در سراسر جهان معروف هستند. بشقاب میگو و ماهی تازه از جمله غذاهایی هستند که نباید در هرسنیسوس از دست بدهید.

4- شهر ونیزی ریتیمنو

ریتیمنو شهری در یونان است که جلوه‌های ونیز ایتالیا را به شما ارائه می‌دهد. ریتیمنو روی بستری از شن و ماسه در امتداد خط ساحلی شمال یونان قرار گرفته است و با معماری بی‌بدیل هر ساله گردشگران زیادی را جذب می‌کند.

تور اروپا

سفر به اروپا در قالب تور اروپا این امکان را به شما می‌دهد که با بهره گیری از تجربیات تورلیدرهای حرفه‌ای، سفری فوق العاده را تجربه کنید. تورهای ترکیبی اروپا شامل ترکیبی از تور یونان و اسپانیا به شما این امکان را می‌دهد که در مدت زمان کوتاهی از دو کشور بزرگ در اروپا دیدن کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تور اروپا و همچنین تور یونان و اسپانیا با کارشناسان ما در سایت آیشم تماس بگیرید.

کد خبر : ۱۲۴۹۱۱
0
۰
ارسال نظر