سریال فرندز بازیگر محبوب خود را از دست داد!

جیمز مایکل تایلر بازیگر مشهور سریال “فرندز” که در نقش گانتر به عنوان پیشخدمت در یک رستوران بازی می‌کرد در سن ۵۹ سالگی درگذشت.

سریال فرندز بازیگر محبوب خود را از دست داد!
کد خبر : ۵۴۱۸۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ جیمز مایکل تایلر بازیگر نقش گانتر در سریال محبوب فرندز (دوستان) به دلیل ابتلا به سرطان پروستات درگذشت.

به گفته نزدیکان این بازیگر آمریکایی وی روز گذشته در خانه اش در لس آنجلس پس از سال‌ها درگیری با بیماری سرطان در سن ۵۹ سالگی درگذشت.

عوامل سریال فرندز در بیانیه‌ای ضمن اعلام خبر فوت این بازیگر آمریکایی گفتند: مایکل عاشق موسیقی بود. وی عضو انجمن مبارزه با سرطان بود و از بازیگران و موسیقیدانان مطرح به شمار می‌رفت.

بیشتر بخوانید: ابتلای بازیگر سریال فرندز به سرطان+عکس

این بازیگر بیشتر به خاطر نقش آفرینی در سریال آمریکایی "فرندز" به عنوان پیشخدمت در یک کافی شاپ مشهور شده بود. عوامل سریال "فرندز" در حساب توئیتر خود اعلام کردند: تمامی عوامل و سازندگان سریال فرندز در غم از دست دادن جیمز مایکل تایلر، بازیگر محبوب این سریال غصه دار هستند.

این بازیگر آمریکایی که در ماه‌های اخیر به دلیل پیشروی سرطان قادر به راه رفتن نبود برای نخستین بار در سال ۲۰۱۸ در یک برنامه تلویزیونی ابتلای خود به این بیماری را فاش کرد.

سریال مشهور "فرندز" یک مجموعه سرگرم کننده آمریکایی است که در ۱۰ فصل و از سال ۱۹۹۴ تا ۲۰۰۴ ساخته شد و به عنوان یکی از محبوب ترین سریال های جهان شناخته می شود.

کد خبر : ۵۴۱۸۱
0
۰
ارسال نظر