ویدئو/ سانسور عروسک های مرضیه برومند به یک دلیل عجیب!

سریال عروسکی مرضیه برومند که از طریق فیلم نت پخش می شود به دلیل کنایه به بساز و بفروش ها سانسور شد.

ویدئو/ سانسور عروسک های مرضیه برومند به یک دلیل عجیب!
کد خبر : ۸۹۹۴۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از همشهری آنلاین، مرضیه برومند، با انتشار بخشی از سریال عروسکی «کلیله و دمنه» در صفحه اینستاگرامش با هشتگِ آبادان از مشمول سانسورشدن شخصیت جناب غال به علت کنایه به بسازبفروش‌ها نوشت.

مرضیه برومند که این روزها با سریال عروسکی «کلیله و دمنه» در شبکه نمایش خانگی حضور دارد با هشتگ #آبادان در مورد بسازبفروش‌ها چنین نوشت:

«یکی از ده‌ها ایرادی که به سریال «کلیله و دمنه» گرفتند شخصیت‌پردازی جناب غال بود، می‌گفتند نشان دادنش باعث رنجش آقایان بسازبفروش می‌شود! #آبادان پ.ن: کنایه ما به بسازبفروش‌هاست نه به سازنده‌های باوجدان، کاربلد و شریف.»

بیشتر بخوانید: تیکه پرانی "مرضیه برومند" در بزرگ ترین سریال عروسکی

سریال شهرک کلیله و دمنه مجموعه ای جذاب برای نوجوانان و همچنین بزرگسالان است که از طریق فیلم نت پخش می شود. این سریال اولین پروژه ای است که مرضیه برومند برای شبکه نمایش خانگی کار کرده است.

داستان سریال شهرک کلیله و دمنه چیست؟

سریال شهرک کلیله و دمنه درباره یک زوج روستایی به نام «خمار» و «خُتن» است که از «دشت ناز» به یک شهر بزرگ مهاجرت می‌کنند و در مجتمع مسکونی بزرگی به نام «شهرک کلیله و دمنه» ساکن می‌شوند. ماجرای قسمت اول این مجموعه، به ورود این دو کاراکتر به این ساختمان و نهایی کردن معامله خرید یک آپارتمان توسط آن‌هاست، اما بیش از هرچیز، درصدد معرفی شخصیت‌های سریال است.

به همین علت، قسمت اول سریال از دو ضعف عمده رنج می‌برد: نخست شمار فراوان شخصیت‌های معرفی‌شده که کار دنبال کردن قصه را برای مخاطب سخت می‌کند و دوم ریتم کند اتفاقات.

در قسمت اول غیر از اتفاق غیرمنتظره‌ای که در انتهای این قسمت می‌افتد، عملا ماجرایی ندارد و جز معرفی کاراکترها، پیرنگ خاصی را آغاز نمی‌کند.

به نظر می‌رسد «شهرک کلیله و دمنه» روی کشش نام خود برای چند قسمت اول سریال، حساب باز کرده تا مخاطب را به تدریج با ماجرا و قصه سریال آشنا کند؛ اگرچه ممکن است سریال قصه واحد و اصلی را نیز به طور کلی دنبال نکند و به صورت اپیزودیک، پیش برود. باید تا قسمت‌های آینده صبر کرد و دید.

کد خبر : ۸۹۹۴۰
0
۰
ارسال نظر