سازگاری و درک متولدین کدام ماه ها بیشتر است؟

افراد به واسطه ی ماه تولدشان خصوصیات خاصی دارند که تا حدودی به ما برای شناخت آن ها کمک میکند .ماه تولد هر فرد میزان تفاهم شما و آن شخص را نشان میدهد.

سازگاری و درک متولدین کدام ماه ها بیشتر است؟
کد خبر : ۵۸۱۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک؛ عشق احساس عجیبی است که شاید با هیچ چیز در زندگی قابل مقایسه نباشد. بسیاری از ما بعد از اینکه عاشق می شویم؛ ازدواج می کنیم اما شاید قدرت سازگاری با تفاوت های یکدیگر را نداشته باشیم . همین باعث می شود که با همسرمان به مشکل بر بخوریم البته اینکه شما چقدر در زندگی مشترک سازگار باشید، بستگی به ماه تولدتان هم دارد که در این قسمت وضعیت سازگاری افراد متولد ماه های مختلف با یکدیگر را به شما معرفی کرده و توضیح می دهیم.

فروردین

اعتماد برای فروردین ماهی ها اهمیت بسیار زیادی دارد و باعث انگیزه آنها در زندگی می شود. همین مورد برای بهمن ماهی ها هم بسیار مهم است. خلاقیت و نوآوری آن ها معمولاً مورد تحسین آبان ماهی ها قرار می گیرد. معمولاً ماه مهر با فروردین ترکیب خوبی می شود، زیرا مهر هیجان زیادی دارد و این دو رفتارهای یکدیگر را متعادل و خنثی می کنند . گفت وگو و کار های رمانتیک بین این ماه ها خوب پیش می رود. همچنین مرداد و آذر هم با فروردین رابطه خوبی دارند.

بیشتر بخوانید: تنبل ترین ها متولد چه ماهی هستند؟

اردیبهشت

اردیبهشتی ها لجباز هستند. معمولاً تصمیم گیری آن ها به شهریور ماهی ها و اسفندی ها نزدیک تر است. از آنجایی که آبان ماهی ها افراد بسیار وفاداری هستند، می توانند به اردیبهشتی ها نزدیک شوند و رابطه خوبی با آنها برقرار کنند. چیز هایی که این دو ماه از یکدیگر یاد می گیرند به شدت ارزشمند است و می توان از این دو ماه در کنار یکدیگر درس گرفت.

خرداد

این افراد با بهمن ماهی ها و مهر ماهی ها سازگاری بیشتری دارند. البته شخصیت آن ها مدام در حال تغییر است اما به هر حال با محبت هستند؛ مخصوصا به پدر و مادر خود خیلی محبت می کنند و عاشق محبت دیدن نیز هستند. ماه بهمن و ماه مهر طبیعتاً افراد خوبی برای این ماه محسوب می شوند و می توانند به کمک یکدیگر به شرایط چالش برانگیز غلبه کنند. همچنین بهمن و مهر می توانند کاری کنند که خرداد ماهی احساس افتخار به باهوشی خودش داشته باشد.

تیر

تیر ماهی ها با ماه آبان و اسفند بیشترین حد سازگاری را دارند . تیر ماهی ها کمی از درون حسود هستند اما این موضوع توسط آبان ماهی ها درک می شود. آنها خیلی خوب تیر ماهی ها را درک می کنند. بنابراین آبان و اسفند طبیعتا می توانند تیر ماهی ها را به حال خوبی برسانند . اسفندی ها بسیار رمانتیک هستند و تیر ماهی ها هم رمانتیک بوده، در نتیجه وقتی که به هم می رسند، زمان خوبی را در کنار یکدیگر سپری می کنند.

مرداد

مرداد ماهی ها خیلی ساده هستند و توقع زیادی از طرف مقابل دارند؛ مخصوصا اگر طرف مقابل همسرشان باشد. آن ها معمولاً با عشق و توجه آذر، خرداد، فروردین و مهر راضی می شوند. افراد وفاداری هستند و اعتماد بنفس بالایی دارند که همین باعث می شود مورد تعریف و تمجید دیگران قرار بگیرند.

شهریور

شهریور ماهی ها بهترین حال را با اردیبهشتی و دی ماهی ها دارند. آن ها افراد خجالتی هستند که اول مکالمه را آغاز نمی کنند بنابراین اردیبهشتی های برونگرا می توانند گفتگو با آن ها را آغاز کنند. آن ها زندگی پایداری در کنار یکدیگر دارند و عشق را به هم ابراز می کنند و به جزئیات توجه زیادی دارند . اگر این دو ماه با یکدیگر زندگی کنند، معمولاً زندگی شان پایدار می شود.

مهر

مهر ماهی ها بیشترین حد سازگاری را با ماه مرداد و آذر دارند. این افراد به دنبال آرامش و کسب تجربه هستند. این دو ماهی که نام بردیم، می توانند این حس را در آن ها به وجود بیاورند. آنها همچنین زوج های خیلی وفاداری هستند.

آبان

ماه آبان با اسفند بهترین ترکیب خواهد شد. اسفند ماهی ها به اصول اخلاقی به شدت توجه می کنند. آن ها همیشه به دنبال هدف های والا در زندگی هستند. همچنین با خرداد ماهی ها هم رابطه خوبی دارند. هنگامی که آبان ماهی با خرداد ماهی ها وارد رابطه می شوند، زندگیشان سرشار از عشق و محبت و فداکاری خواهد بود. هر دو ماه اسفند و آبان هر کاری برای زندگی مشترک انجام می دهند.

آذر

آذر ماهی ها بیشترین حد سازگاری را با فروردین، مرداد ، مهر و بهمن دارند. آذر ماهی ها به شدت در مورد هر چیزی شفاف صحبت می کنند و همین توقع را از طرف مقابل هم دارند. همه این ماه هایی که نام بردیم، دوست دارند که از زندگی خود بیشترین استفاده را داشته باشند . یکی دیگر از چیز های مشترک بین این ماه ها نیاز آن ها برای کنجکاوی و ماجراجویی است و همه آن ها به نوعی سعی می کنند که این حس را ارضا کنند.

دی

دی ماهی ها بیشترین حد سازگاری را با اردیبهشت، شهریور ، آبان و اسفند دارند. دی ماهی ها باید به طرف مقابل اعتماد داشته باشند، در غیر این صورت نمی توانند زندگی کنند. اگر با این ماه هایی که نام بردیم زندگی کنند؛ احترام و عشق بین آن ها موج می زند . معمولاً علایق و تمایلاتشان به شهریوری ها و اردیبهشتی ها نزدیک تر است. گاهی اوقات افراد دی ماهی منفی نگر می شوند که فقط ماه های نامبرده می توانند حال آن ها را خوب کنند .

بهمن

بهمنی ها بهترین ماه برای ماه مهر و خرداد هستند . آن ها می توانند مشکلات یکدیگر را بفهمند. گاهی اوقات نیاز دارند تنها باشند که فقط مهر و خرداد می توانند آن ها را درک کنند و بیشتر ماه ها این موضوع را متوجه نمی شوند . مهر و خرداد ماهی ها هیچ مشکلی در درک افراد بهمن ماهی ندارند.

اسفند

آبان و تیر بیشترین میزان سازگاری را با اسفند ماهی ها دارند. آن ها فهم خوبی از احساسات یکدیگر داشته و به خوبی با هم ارتباط برقرار می کنند. آن ها در زمان های بحران و اوقات سخت به خوبی یکدیگر را درک می کنند. اسفند ماهی ها هم چنین رابطه قوی با این ماه ها دارند، زیرا اعتماد بین آن ها بسیار زیاد است.

کد خبر : ۵۸۱۸۴
0
۰
ارسال نظر