زیبایی باورنکردنی “جواد خیابانی” اگر زن بود/ عکس

تصویری جالب و دیدنی از جواد خیابانی توسط کاربران منتشر شده که نشان می دهد اگز او زن بود چهره بسیار زیبایی داشت.

زیبایی باورنکردنی “جواد خیابانی” اگر زن بود/ عکس
کد خبر : ۱۲۸۸۷۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، به نقل از دلگرم، کاربران فضای مجازی اخیرا عکس جواد خیابانی را با فوتوشاپ به یک خانم تبدیل کردند که نشان می دهد این آقای مجری معروف اگر زن بود بسیار چهره زیبایی داشت.

زیبایی باورنکردنی "جواد خیابانی" اگر زن بود/ عکس

تصاویری از ظاهر بامزه "جواد خیابانی" برای اولین بار!

جواد خیابانی در برنامه زنده ادعا کرد در صورت پیروزی ایران در مقابل آمریکا مو و ریش خود را می تراشد. کاربران فضای مجازی با عکس او شوخی جالبی کردند.

به گزارش وقت صبح به نقل از خبر آنلاین؛ کاربران فضای مجازی مو و ریش و سبیل خیابانی را تراشیدند و تصویر او بعد از پیروزی ایران مقابل آمریکا را بازنمایی کردند.

کاربران فضای مجازی با جواد خیابانی و قولی که روی آنتن زنده تلویزیون داد شوخی کردند.

تیم ملی ایران در یکی از حساس‌ترین بازی های تاریخ خود سه شنبه به مصاف آمریکا خواهد رفت و با پیروزی یا حتی تساوی در این دیدار می‌تواند برای اولین بار در تاریخ به دور بعدی صعود کند. جواد خیابانی گزارشگر این دیدار بسیار حساس خواهد بود.

خیابانی در یک برنامه تلویزیونی ادعای بزرگ و جالبی را مطرح کرد. خیابانی در برنامه زنده اعلام کرد که در صورت صعود ایران به مرحله بعد و برتری مقابل آمریکا ریش، سیبیل و موی سر خود را برای اولین بار از ته می‌زند که ادعای بسیار جالبی بود.

حالا کاربران فضای مجازی با عکسی از او شوخی جالبی کردند. آنها مو و ریش و سبیل خیابانی را تراشیدند و تصویر او بعد از پیروزی ایران مقابل آمریکا را بازنمایی کردند.

همچنین با توجه سایر احتمالات نتیجه بازی ایران و آمریکا، با مدل مو و ریش او هم شوخی کردند.

کاربران فضای مجازی مو و ریش و سبیل خیابانی را تراشیدند

کد خبر : ۱۲۸۸۷۱
0
۰
ارسال نظر