زوج محبوب سریال بازی تاج و تخت؛ در انتظار دومین فرزند!

کیت هرینگتون و رز لزلی، بازیگران سریال مشهور «بازی تاج و تخت» اعلام کرده‌اند که منتظر تولد دومین فرزند خود هستند.

زوج محبوب سریال بازی تاج و تخت؛ در انتظار دومین فرزند!
کد خبر : ۱۴۶۵۹۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - کیت هرینگتون و همسرش رز لزلی، بازیگرانی که با نقش‌آفرینی در سریال «بازی تاج و تخت» به اوج شهرت خود در صنعت سینما رسیدند حالا اعلام کرده‌‌اند که منتظر تولد دومین فرزند خود هستند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کیت هرینگتون بازیگگر 36 ساله در هنگام حضور در برنامه The Tonight Show با جیمی فالون، این خبر هیجان انگیز را اعلام کرد. کیت که در حین صحبت درباره اولین فرزند خود این خبر خوش را به طرفداران اعلام کرد.

رز لزلی و کیت هرینگتون در ماه فوریه سال 2021 به اولین فرزند خود خوش آمد گفتند. فرزند اول این زوج پسر است با این حال کیت و رز برای حفاظت از فرزندشان نام او را فاش نکرده‌اند.

کیت در این مصاحبه با جیمی فالون از تعجب پسرش درباره برادر شدن صحبت کرد. «این بزرگ‌ترین شوک زندگی او خواهد بود.

او هنوز کوچک‌تر از آن است که بتواند خواهر یا برادر دار شدن را کاملا درک کند.» کیت خبر بارداری دوم همسر خود را تایید کرد. او افزود که از مراقبت از یک نوزاد دیگر می‌ترسد.

کیت در ادامه توضیح داد که او و رز سعی کرده‌اند به پسرشان توضیح دهند که او یک خواهر یا برادر خواهد داشت، اما او هنوز این موضوع آن را کاملاً درک نکرده است.

این بازیگر ادامه داد: «سعی می‌کنیم او را برای تولد فرزند جدیدمان آماده کنیم. ما به شکم رز اشاره می کنیم و می گوییم بچه مامان، بچه مامان. پسرمان نیز به شکمش اشاره می کند و می گوید بچه من، بچه من.»

کیت و رز اولین بار در حین فیلمبرداری سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت با یکدیگر آشنا شدند. این زوج در سال 2018 ازدواج کردند.

کد خبر : ۱۴۶۵۹۹
0
۰
ارسال نظر