رنگ سال ۲۰۲۲ انتخاب شد/ رنگی خاص و جلوه ای بینظیر

رنگ سال 2022 نیز مطابق با تاثیر اتفاقات متعدد طی سال اخیر توسط شرکت پنتون انتخاب شد و برای عموم اعلام شد.

رنگ سال ۲۰۲۲ انتخاب شد/ رنگی خاص و جلوه ای بینظیر
کد خبر : ۶۲۴۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، ترند شدن یک رنگ در هر سال یک مسئله اتفاقی نیست. انتخاب رنگ برای هر سال طی جلسات متعددی صورت می گیرد. طی این جلسات صاحب نظران در زمینه رنگ و مد به بررسی عوامل متععد اثرگذار بر جامعه می پردازند. در نهایت مطابق و با وقایع و رویدادهای سال به انتخاب رنگ سال می پردازند.

همه ساله با نزدیک شدن به سال نو میلادی شرکت پنتون رنگ سال را اعلام می کند. این معرفی یکی از رویدادهای مورد استقبال عموم مردم دنیا است. بعد از انتخاب رنگ سال 2022 انتظار می رود که این رنگ را پشت ویترین برندهای مختلف مد و لوازم آرایشی ببینیم.

علاوه بر مد و لباس صنایعی مانند دکوراسیون داخلی و مبلمان نیز تحت تاثیر انتخاب رنگ سال هستند. در کل تمام طراحی ها بر پایه رنگ سال انجام می شود.

رنگ سال 2020

شرکت پنتون از رنگ سال 2022 رونمایی کرد!

کمپانی پنتون رنگ very pery را به عنوان رنگ سال معرفی کرد. very pery یک رنگ آبی بنفش به رنگ گل پریوش است. در سال 2022 وفاداری و ثبات رنگ آبی با شور و هیجان رنگ قرمز ترکیب شده اند.

این رنگ جذاب و جدید پنتون، خلاقیت و نوآوری را با خود به همراه آورده است. زیرا پس از شیوع همه گیری زندگی همه ما دچار تغییر شده است.

حالا که از یک دوره که همگی شدیدا منزوی و دور از اجتماع بوده ایم بیرون آمده ایم و استانداردهای ما در حال تغییر هستند؛ این رنگ به ما اعتماد به نفس می بخشد. همچنین روح خلاق ما را زنده خواهد کرد. تا این تغییرات را در آغوش بگیریم و دید تازه ای به زندگی داشته باشیم.

در سال جدید مفاهیم و استانداردهای ما در حال تغییر هستند و زندگی دیجیتالی و فیزیکی ما ه روش های جدیدی در هم ادغام شده اند. در این دوره طراحی دیجیتال به ما کمک می کند تا محدودیت های دنیای واقعی را گسترش دهیم و دری رو به دنیای مجازی پویا بازکنیم. دنیایی که در آن بتوانیم امکانات رنگی جدیدی را کشف و ایجاد کنیم.

با روندهای بازی، محبوبیت روز افزون متاورس و جامعه هنری رو به رشد در فضای دیجیتال، very pery یک رنگ برای ادغام زندگی مدرن و چگونگی تجلی ترندهای رنگی دنیای دیجیتال در زندگی عادی و بالعکس را نشان خواهد داد.

روند انتخاب رنگ سال
انتخاب رنگ سال یکی از رویدادهای جذاب برای عموم افراد دنیا است. همه افراد از سر تا سر دنیا از این اتفاق استقبال می کنند. مردم منتظر اعلام رنگ سال هستند تا انتخاب های خود رابر اساس رنگ سال انجام دهند. شرکت پنتون بیش از 20 سال است که با توجه به عوامل موثر بر جهان به انتخاب رنگ سال می پردازد.

کد خبر : ۶۲۴۷۳
0
۰
ارسال نظر