“رضا کیانیان اعتراف کرد!

رضا کیانیان با انتشار یک ویدئو از نقش آفرینی هایش به مناسبت آغاز 70 سالگی از همسرش که فداکاری های زیادی در زندگی با او کرده است قدردانی کرد.

“رضا کیانیان اعتراف کرد!
کد خبر : ۲۹۹۷۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، رضا کیانیان با انتشار یک ویدئو از نقش آفرینی هایش به مناسبت آغاز 70 سالگی از همسرش که فداکاری های زیادی در زندگی با او کرده است قدردانی کرد.

رضا کیانیان در اینستاگرامش نوشت:

سلام. هفتاد سال پیش ،در چنین روزی متولد شدم. صلات ظهر .در خانواده ای سنتی و مذهبی. مادم خیلی خود جوش نقاشی می کرد و برای همه ما عروسک می ساخت.

و پدرم که از بزن بهادر های دوره خودش بود . گاهی هم با عمو هایم در عروسی اقوامش نمایش بازی می کرد. یادشون به خیر. دو خواهر و سه برادر دارم .

برادر بزرگم داوود نویسنده ، کارگردان و پژوهش گر است. خواهرم مرضیه خیاط و داستان نویس است. خواهر دیگرم ملیحه نقاش و مجسمه ساز است.

وحید برادر دیگرم عکاس درجه یکی ست و آخری حمید است که کارگردان و تئاتر درمان گر است.

اما همسرم ..هایده ، پیانیست و معلم پیانو بود او به خاطر بزرگ کردن پسرمان پیانو را کنار گذاشت…… کار بزرگی کرد ، و اگر خانواده ما سرو سامانی دارد و پسری درجه یکی ، که حالا سی و یک ساله است مدیون او هستم.

او علی را تربیت کرد. من فقط دوستش داشتم و دارم و برایش یک همبازی شیطان بودم. هایده همیشه می گفت: من دو تا پسر دارم که فقط یکی شان بزرگ میشود. منظورش علی بود .

پیانو ی هایده هم رسید به علی که رفت و درس خواند و شد آهنگ ساز. که باعث افتخار من است. دوستان خوبی داشتم و دارم که همه شان را دوست دارم و پشتوانه من هستند.

برای همه همه همه ارزوی تندرستی می کنم. و شما را هم دوست دارم❤️این دو کلیپ را برای تبلیغ نمایش حرفه ای که به کانادا بردیم سفارش دادم بسازند. بعد از کرونا می خواهم دوباره روی صحنه ببرمش. اون جا می بینمتون

کد خبر : ۲۹۹۷۴
0
۰
ارسال نظر