راز قتل خواهر بعد از 8 سال فاش شد

با تهدید خواهرزاده‌ام توانستم این راز را مخفی نگه دارم. از طرفی برادر بزرگ‌ترم مدتی بعد از ایران مهاجرت کرد و اکنون در یک کشور اروپایی زندگی می‌کند.

راز قتل خواهر بعد از 8 سال فاش شد
کد خبر : ۶۹۴۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

مردی که هشت سال قبل خواهر خود را با همدستی دو نفر به قتل رسانده بود، بعد از دستگیری جزئیات این جنایت را شرح داد. دختری 20ساله چند روز پیش نزد کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فسا رفت و از جنایتی هولناک پرده برداشت.

او گفت: دو نفر از دایی‌هایم به ‌همراه یکی از دوستا‌نشان در سال 91 مادرم را به قتل رساندند و جسد او را در چاه انداختند.

این دختر گفت: یکی از دایی‌هایم به نام کریم با مادرم به‌شدت اختلاف داشت و به ‌همین ‌دلیل همراه برادر و دوستش مرتکب این قتل شد.

کریم من را تهدید کرده بود و من خیلی از او می‌ترسیدم، مخصوصا که آن زمان سن‌و‌سالی نداشتم و از این وحشت داشتم که بلایی سرم بیاورند، به ‌همین ‌دلیل سکوت کردم اما هرگز نتوانستم این جنایت را فراموش کنم و بالاخره بعد از گذشت هشت سال تصمیم گرفتم موضوع را به پلیس اطلاع بدهم.

بخوانید: رمزگشایی از قتل دو زن به دست شوهرانشان

آغاز تحقیقات

کارآگاهان بعد از شنیدن اظهارات این دختر تحقیقاتی را آغاز کردند و فهمیدند مادر او به نام سمیه از همان تاریخی که این دختر اعلام کرده به ‌طرز مرموزی ناپدید شده است.

این‌گونه بود که موضوع به مقام قضائی اطلاع داده شد و دستور دستگیری کریم و همدستانش صادر شد. مأموران کریم و دوست 28ساله او به نام نادر را بازداشت کردند، اما از برادر متهم اصلا خبری نبود. کریم وقتی پشت میز بازجویی نشست و راز خود را فاش‌شده دید، به کشتن خواهرش اقرار کرد.

این متهم 34ساله گفت: من با سمیه خیلی اختلاف داشتم و مشکل میان ما حل‌شدنی نبود، به‌ همین ‌دلیل تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. این کار را با کمک برادر بزرگ‌ترم انجام دادم. بعد از آن برای اینکه ردپاها را از بین ببرم و کسی متوجه قتل نشود، از دوستم نادر کمک گرفتم و جسد را با موتورسیکلت او به یک روستا بردیم و در چاه انداختیم.

بیشتر بخوانید: ماجرای ارومیه واقعیت دارد و یک قتل ناموسی است!؟

بعد از آن با تهدید خواهرزاده‌ام توانستم این راز را مخفی نگه دارم. از طرفی برادر بزرگ‌ترم مدتی بعد از ایران مهاجرت کرد و اکنون در یک کشور اروپایی زندگی می‌کند.

نادر نیز در بازجویی‌ها به همکاری در ازبین‌بردن جسد اعتراف کرد. پس از آن مأموران به چاه مدنظر رفتند و توانستند استخوان‌هایی را از داخل آن کشف کنند.

این استخوان‌ها برای تعیین هویت به پزشکی قانونی سپرده شد. بنا بر این گزارش، متهمان اکنون در بازداشت به ‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها برای افشای جزئیات بیشتر از قتل ادامه دارد.

منبع: شرق

بخوانید: قتل شوهر به دلیل احساس چاقی

کد خبر : ۶۹۴۹
0
۰
ارسال نظر