دو قلوهایی که به فاصله “یک سال به دنیا آمدند!

آنی و افی سالم به دنیا آمدند و هر کدام ۲.۴ کیلو وزن داشتند.

دو قلوهایی که به فاصله “یک سال به دنیا آمدند!
کد خبر : ۱۴۰۲۵۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو، کالی جو اسکات از تگزاس، ایالات متحده، اولین دختر خود را در ساعت ۱۱:۵۵ شب سال نو میلادی به دنیا آورد، در حالی که دقایقی بعد در ساعت ۱۲:۰۱ صبح روز سال نو میلادی دختر دیگرش متولد شد.

کلیف، پدر دوقلوها از این اتفاق شگفت زده شد. پیش بینی می شد که دوقلوها در حوالی نیمه شب به دنیا بیایند، اما این زوج انتظار نداشتند که آنها در سال های مختلف به دنیا بیایند.

او گفت: «وقتی فهمیدیم بچه ها در همین شب به دنیا می آیند، درباره این اتفاق با هم شوخی کرده بودیم، ولی واقعا شگفت زده شدیم.»

کالی برای سزارین برنامه ریزی شده اش در روز ۱۱ ژانویه ۲۰۲۳، برای انجام برخی آزمایشات در ۲۹ دسامبر به بیمارستان مراجعه کرده بود و پس از نگرانی پزشکان در مورد فشار خون او، در بیمارستان بستری شد.

در شب سال نو بود که پزشکان تصمیم گرفتند سزارین او را دو هفته زودتر انجام دهند.

آخرین نوزاد 2022

آنی جو، اولین دختر این زوج، آخرین نوزادی بود که در سال ۲۰۲۲ در بیمارستان به دنیا آمد و خواهرش افی رز، اولین نوزادی بود که در سال ۲۰۲۳ در آن بیمارستان متولد شد.

آنی و افی سالم به دنیا آمدند و هر کدام ۲.۴ کیلو وزن داشتند.

علیرغم تاریخ تولدهای متفاوت آنها، والدینشان از اینکه دوقلوها هویت منحصر به فرد خاص خود را دارند، خوشحال هستند.

کالی گفت: «همیشه می‌خواستم مطمئن شوم که آنها شخصیت فردی خود را دارند و می‌دانند که خاص و منحصربه‌فرد هستند. بنابراین این امر می‌تواند به آن خاص بودن و منحصربه‌فردی اضافه شود؛ امتیازی که شاید برخی از دوقلوها ندارند.»

با این حال، کلیف هنوز نمی تواند باور کند که یکی از دوقلوهایشان در سال قبل به دنیا آمده است و دیگری در سال جدید. او اعتراف کرد: «همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و هنوز کاملا این اتفاق را هضم نکرده ام.»

کد خبر : ۱۴۰۲۵۵
0
۰
ارسال نظر