دلیل جالب لاک زدن ناخن رونالدو برملاء شد

لاک ناخن پاهای رونالدو درحالی سوژه فضای مجازی شده که خود او دلیل علمی و منطقی برای این کار دارد.

دلیل جالب لاک زدن ناخن رونالدو برملاء شد
کد خبر : ۱۶۶۶۱۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین؛ هر بار که کریستیانو رونالدو عکسی بدون کفش و جوراب از پایش منتشر کرده، لاک ناخن پایش مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته است اما به نظر می رسد که دلیلی کاملا منطقی برای این ماجرا وجود دارد.

ستاره النصر اخیرا تصویری از خودش در سونا منتشر کرده که به نظر می رسد که در عربستان در حال ریکاوری بدنی است. در حقیقت ستاره ای نظیر رونالدو به کوچک ترین جزییات برای بهبود شرایط بدنی خود توجه دارد و لاک پایش هم دقیقا در همین راستا است.

در حقیقت به نظر می رسد که این لایه حفاظتی دلیل رنگ کردن ناخن های پای رونالدو است. بیلد گزارش داده است که ورزشکاران برای این که پایشان دچار باکتری یا قارچ نشود، یک لایه محافظتی را به ناخن های خود اضافه می کنند.

ورزشکارانی نظیر رونالدو ممکن است که پاهایشان عرق کند یا ساعت ها در کفش باشد و این کار مانع از آن می شود که بدنشان با قارچ یا باکتری تضعیف شود و حتی مایک تایسون اسطوره بوکس دنیا نیز پاهایش را لاک می زده است.

ورزشکاران رزمی از طرفی تصور می کنند که با لاک زدن به پایشان مانع از شکستگی ناخن هایشان می شوند و با یک لایه محافظتی، آن را تقویت می کنند.

در سالهای اخیر برخی از افراد این اقدام رونالدو را مسخره کرده اند اما ستاره پرتغالی به خوبی می داند که سلامت بدنش بسیار مهمتر از آن است که گروهی قصد تمسخر او را داشته باشند.

لاک پاهای رونالدو سوژه شد
کد خبر : ۱۶۶۶۱۱
0
۰
ارسال نظر