دروازه بان تیم ملی و احتمال محکومیت قضایی!

دروازه‌بان سابق تیم ملی با شکایت یکی از هم‌تیمی‌هایش ممکن است با محرومیت مواجه شود.

دروازه بان تیم ملی و احتمال محکومیت قضایی!
کد خبر : ۹۴۶۵۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ورزش سه، دروازه‌بان سابق تیم ملی چند وقتی است که درگیر پرونده شکایت یکی از هم‌تیمی‌های سابقش شده و حتی برای این موضوع پایش به کمیته اخلاق هم باز شده است.

داستان از این قرار است که سنگربان مذکور که نیاز مالی داشته، از هم‌تیمی خود درخواست مبلغی را می‌کند و وی نیز از طریق یکی از دوستان نزدیک خود و به شرط صدور یک فقره چک، مبلغی را به این گلر قرض می‌دهد ولی او پس از گذشت مدت زمان طولانی از برگرداندن وجه دریافتی خودداری کرده است.

پرداخت بدهی از حساب شخصی خود

این بازیکن که برای حل شدن مشکل گلر جنجالی، او را با دوست نزدیکش آشنا کرده بود، مجبور می‌شود که از حساب شخصی خود مبلغ قرض گرفته شده را پرداخت کند.

رایزنی‌های دوستان مشترک برای پرداخت این مبلغ نیز چاره ساز نشده و بازیکن طلبکار با در دست داشتن آن فقره چکی که از سوی گلر سابق تیم ملی برای ضمانت داده شده بود؛ با خود به کمیته اخلاق برده و آنجا اقدام به شکایت علیه این سنگربان کرده است.

گلر مذکور نیز با حضور در کمیته اخلاق تعهد داده که وجه دریافتی را عودت دهد اما با وجود گذشت مدت زمانی طولانی، وی از این کار خودداری کرده است.

در نهایت بازیکن طلبکار با شکایت قضایی خارج از ارگان‌های ورزشی و در دست داشتن برگه احضاریه، قصد دارد مانع از حضور این سنگربان در لیگ آینده شود مگر اینکه این گلر تا آن زمان مبلغ قرض گرفته شده را پس دهد.

کد خبر : ۹۴۶۵۲
0
۰
ارسال نظر