دختر کشته شده در خانه وحشت شناسایی شد/ ماجرای این دختر مشهدی چه بود؟

تحقیقات گسترده در پرونده خانه وحشت تهران و انجام آزمایش دی‌ان‌ای به کشف هویت دختری که در این خانه به قتل رسیده بود منجر شد.

دختر کشته شده در خانه وحشت شناسایی شد/ ماجرای این دختر مشهدی چه بود؟
کد خبر : ۷۵۱۱۰
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از همشهری آنلاین، پرونده خانه وحشت تهران از روز پانزدهم آذرماه امسال به جریان افتاد.

آن روز وقتی مأموران پلیس برای بازداشت یک سارق قدم به خانه‌ای در حوالی میدان قزوین گذاشتند اسرار مخوفی را فاش کردند. خانه‌ای که در آن دختری به قتل رسیده و جسد نایلون‌پیچ او حدود ۴ماه در یکی از اتاق‌ها بود و ۲دختر دیگر ماه‌ها در آنجا زندانی بودند و با حضور مأموران نجات یافتند.

متهم اصلی این پرونده جوانی ۳۳ساله به نام سعید است که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس، دختران فراری را فریب داده و به بهانه سرپناه دادن، آن‌ها را به خانه‌اش می‌کشاند و به همراه خواهرش در آنجا زندانی می‌کرد.

پیدا شدن جسد نایلون‌پیچ در این خانه احتمال اینکه افراد دیگری نیز قربانی متهم شده باشند را قوت می‌بخشید اما با گذشت بیش از ۲ماه سرنخی از قتل‌های دیگر در این خانه به‌دست نیامد.

یکی از معماهای این پرونده، سرنوشت دختری بود که جسدش در خانه وحشت پیدا شده بود.

قاتل سعید بود

برای حل این معما، سعید و خواهرش با دستور قاضی محمد وهابی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی تهران در اختیار مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند، اما سعید همچنان مدعی است دختری که در خانه‌اش به قتل رسیده، توسط همان ۲دختری که از آنجا نجات یافته‌اند، کشته شده است.

با این حال تحقیقات همه‌جانبه بازپرس و تیم جنایی مشخص شد که دختران زندانی نقشی در جنایت نداشتند و سعید جان مقتول را گرفته است. آنطور که دختران نجات یافته می‌گفتند، مقتول که لهجه مشهدی داشت روز حادثه قصد فرار از خانه وحشت را داشته اما سعید مانع او شده و در درگیری وی را به قتل رسانده است.

وقتی مشخص شد که دختران نقشی در جنایت نداشتند آزاد شدند اما یکی از ابهامات پرونده هویت مقتول بود؛ چرا که جسد دچار فساد نعشی شده و زمان زیادی از مرگ می‌گذشت و چهره مقتول کاملا از بین رفته بود.

تحقیقات برای کشف حل این معما از سوی تیم جنایی به‌صورت ویژه ادامه داشت تا اینکه چند وقت قبل شماره تلفنی در خانه وحشت به‌دست آمد که متعلق به زنی ساکن مشهد بود.

مقتول محبوبه نام داشت

این زن به اداره آگاهی تهران احضار شد و در تحقیقات گفت: من مادر دختری به نام محبوبه هستم. او متولد سال۶۸ بود که یک‌بار ازدواج کرده اما به‌دلیل اختلافاتی که با شوهرش داشت از او طلاق گرفته بود.

وی ادامه داد: محبوبه اردیبهشت امسال ناپدید شد. چند روز پس از ناپدید شدنش با من تماس گرفت و گفت در تهران و در خانه یک مأمور پلیس است. حتی گوشی را به‌دست آن مرد داد و او با من تلفنی صحبت کرد.

دختر کشته شده در خانه وحشت شناسایی شده است.

آن مرد به من اطمینان داد که حال دخترم خوب است و مشکلی برایش پیش نخواهد آمد و من اصلا فکرش را نمی‌کردم که او در خانه وحشت زندانی شده است.

به گمان اینکه حالش خوب است دیگر گزارشی از ناپدید شدن دخترم به پلیس اعلام نکردم اما اگر ثابت شود جسدی که در خانه وحشت پیدا شده متعلق به دخترم است درخواست اشد مجازات برای متهم را خواهم داشت.

همه گفته‌های این زن با اطلاعاتی که از خانه وحشت به‌دست آمده بود، مطابقت داشت. حتی وقتی وی صدای سعید را شنید با اطمینان گفت که او همان فردی است که تلفنی با وی صحبت کرده بود.

آزمایش دی ان‌ای

با این حال باید هویت جسد تأیید می‌شد و تنها راه، انجام آزمایش دی ان‌ای بود.

با دستور قاضی، آزمایش انجام و روز دوشنبه اعلام شد که دی‌ان‌ای جسد با مادر محبوبه مطابقت دارد و به این ترتیب مهم‌ترین و اصلی‌ترین ابهام این پرونده که شناسایی هویت مقتول بود، برطرف شد.

در این شرایط بازپرس جنایی دستور احضار والدین مقتول به دادسرای جنایی تهران را صادر کرده تا آن‌ها شکایت خود را درباره اینکه آیا قصاص می‌خواهند یا نه اعلام کنند.

تحقیقات در این پرونده از سعید (شکارچی دختران فراری) و خواهرش که هردو در بازداشت به سر می‌برند ادامه دارد و مأموران همچنان به‌دنبال شناسایی افرادی هستند که به دام سعید که خودش را مأمور پلیس و اغلب سرهنگ میلاد فتوحی معرفی می‌کرده، گرفتار شده‌اند.

کد خبر : ۷۵۱۱۰
0
۰
ارسال نظر