دختر ترامپ به قول عجیب خود عمل کرد!

ایوانکا؛ دخترترامپ در حقیقت با چندین ماه تاخیر به وعده خود در ماه سپتامبر برای دریافت این واکسن عمل کرد.

دختر ترامپ به قول عجیب خود عمل کرد!
کد خبر : ۱۶۰۰۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از رویداد۲۴؛ در ماه سپتامبر گذشته در گرماگرم بحث‌ها در مورد تولید و عرضه واکسن کووید ۱۹، در برنامه «د ویو»، جوُی بِهار، یکی از مجریان برنامه در مورد تولید عجولانه این واکسن اظهار بدبینی کرد.

خانم بِهار گفت: «او (دونالد ترامپ) برای انتخاب مجدد دست به هرکاری می‌زند. گولش را نخورید و در ضمن، من این واکسن را موقعی می‌زنم که ایوانکا هم آن را زده باشد.»

فردای آن روز ایوانکا ترامپ در توییتی نوشت: «شرطت را قبول دارم جوُی بِهار. من برای تزریق واکسن به برنامه تو خواهم آمد.»

ایوانکا ترامپ افزود: «من به اداره نظارت بر دارو در آمریکا اعتماد دارم، همان طور که همه آمریکایی‌ها باید داشته باشند. از میان بردن این ویروس باید اولویت اصلی همه ما باشد.»

همان گونه که خانم بِهار در برنامه اش خاطرنشان کرد: «واکسن اوریون چهار سال، فلج اطفال ۲۰ سال و آبله مرغان چند قرن طول کشید (تا تولید شود). واکسن آبله مرغان در ابتدا در سال ۱۷۹۶ تولید و در دهه ۱۹۵۰ موثر اعلام شد. نه؟ این کاری ساده نیست.»

دریافت یک دوز واکسن در آمریکا

در حال حاضر میلیون‌ها آمریکایی حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و بسیاری از ایالت‌ها این واکسن را برای افراد بالای ۱۸ سال زده اند.

بسیاری از رهبران و سیاستمداران جهان این واکسن را دریافت کرده اند تا ایمنی آن را به مردم اثبات کنند و دیگران را به تزریق آن ترغیب کنند. این اقدام ایوانکا ترامپ از تلویزیون پخش نشد، اما او با گذاشتن توئیتی عکس را به اشتراک گذاشت.

در حال حاضر آمریکا از واکسن‌های «مدرنا و فایزر» برای واکسیناسیون جمعیت خود استفاده می‌کند. واکسن جانسون و جانسون متوقف شده است، زیرا مقامات بهداشتی در حال بررسی ارتباط آن با لخته‌های خون نادر هستند.

مقامات بهداشتی آمریکا گفته اند که هدف این است که کشور به مصونیت دسته جمعی برسد و زمانی که ۷۰ تا ۸۵ درصد مردم واکسن دریافت کنند، به این هدف می‌رسد.
منبع: رکنا

کد خبر : ۱۶۰۰۱
0
۰
ارسال نظر