خوشبختی بریتنی “همسر سام اصغری” تمام شد!

بریتنی اسپیرز پس از اینکه همسر سابقش کوین فدرلاین اعلام کرد که پسرانش دیگر با او صحبت نمی کنند با پستی در اینستاگرامش واکنش نشان داد.

خوشبختی بریتنی “همسر سام اصغری” تمام شد!
کد خبر : ۱۰۳۷۱۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح بریتنی اسپیرز که تازه با سام اصغری ازدواج کرد و در اوایل زندگی سرخوش بودند با یک خبر بد بهم ریخت.

به نقل از روزیاتو، پس از اینکه همسر سابقش کوین فدرلاین اعلام کرد که پسرانش دیگر با او صحبت نمی کنند با پستی در اینستاگرامش واکنش نشان داد.

این خواننده ۴۰ ساله، پس از ادعای همسر سابقش مبنی بر اینکه پسرانشان، شان ۱۶ ساله و جیدن ۱۵ ساله، از عکس های عریانی که او از خود منتشر می کند ناراحت می شوند، در یک پست اینستاگرامی از به اشتراک گذاشتن سلفی های خود دفاع کرد.

او در یک ویدیو کوتاه از خودش در حالی که دو لباس مختلف را پوشیده بود و به دوربین لبخند می زد همراه با متنی که به استقلال و آزادی اشاره می کرد را منتشر کرد.

بریتنی اسپرز نوشت:

«در دنیایی که شما حق دارید از پاهایتان…قلب…دهان…چشم ها…و بدنتان استفاده کنید تا هر طور که می توانید خودتان را بیان کنید.

اعلام استقلال می کنم… برای برابری و نه یکسان شدن» او به آزادی خود در ماه های اخیر اشاره کرد.

به مدت ۴ ماه بر خلاف میلم به من دستی نخورده است و چیزی به زور به من پوشانده نشده و در آغوش گرفته نشده ام. او همچنین نقل قولی از جنیفر لوپز را بیان کرد:

«شما به دوربین نگاه می کنید و به هر دختر کوچکی در دنیا می گویید که بلند شو و هرگز از افشای بی عدالتی دست نکش». بریتنی بیانیه خود را با نوشتن این جمله به پایان رساند: «من اینجا هستم تا به اشتراک بگذارم که آزادی یک حالت ذهنی است! خدا همه شما را برکت دهد.»

انتقاد از بریتنی

این پست پس از آن منتشر شد که وکیل بریتنی، متیو روزنگارت، از کوین فدرلاین، همسر سابق این خواننده، به دلیل به اشتراک گذاشتن ویدئویی در اینستاگرام خود از تنبیه دو فرزندش توسط بریتنی انتقاد کرد و مدعی شد که او نه تنها حریم خصوصی بریتنی، بلکه حریم خصوصی پسرانشان را نیز نقض کرده است.

ویدیو منتشر شده بریتنی اسپیرز را در حال دعوا کردن دو پسر ۱۱ و ۱۲ ساله اش را نشان می دهد.

وکیل بریتنی روز پنجشنبه در واکنش مستقیم به آپلود ویدیوی کوین در فضای مجازی، بیانیه ای عمومی داد. او گفت: «بریتنی اسپیرز یک نماد با استعداد و بسیار سخت کوش است که به درستی مورد علاقه و احترام میلیون ها نفر در سراسر جهان است.

متأسفانه همین را نمی توان در مورد آقای فدرلاین گفت که به دلایلی غیرقابل توضیح تصمیم گرفت مصاحبه ای یک جانبه انجام دهد که باعث آزار مادر فرزندانش شده است.

با وجود لحن متخاصمانه بریتنی در ویدیوها، او صادقانه از شان و جیدن حمایت کرده و آنها را بسیار دوست دارد.» او در ادامه گفت: «آقای فدرلاین چه متوجه باشد یا نه، نه تنها حریم خصوصی مادر فرزندانش را نقض کرده، بلکه فرزندان خود را نیز تضعیف کرده است.»

او افزود که اسپیرز از ضبط ویدیوهایی که توسط همسر سابقش منتشر شده بود اطلاعی نداشت. روزنگارت مدعی شد فدرلاین، علاوه بر تحقیر خود و زیر پا گذاشتن هنجارهای اجتماعی، اکنون مسائل حقوقی مختلفی را نیز برای خود ایجاد کرده است که شامل قوانین آزار و اذیت سایبری و مواردی از این دست می شود.

کد خبر : ۱۰۳۷۱۱
0
۰
ارسال نظر