خبر عجیب؛ ورود خانم ها به سالن والیبال آزاد شد!+عکس

در حاشیه رقابت‌های جام باشگاه‌های والیبال آسیا مشخص شده که ورود زنان ایرانی به سالن ممنوع است.

خبر عجیب؛ ورود خانم ها به سالن والیبال آزاد شد!+عکس
کد خبر : ۸۸۷۴۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو؛ داستان ورود زنان به ورزشگاه همچنان یکی از معضلات حل نشده ورزش ایران است. در شرایطی که این موضوع در فوتبال سروصدای زیادی به پا کرده و حتی حساسیت‌های فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم برانگیخته به نظر می‌رسد به سایر رشته‌ها هم سرایت کرده است.

این روز‌ها رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا در رشته والیبال به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و دو تیم از ایران هم در این رقابت‌ها حضور دارند.

برخلاف سال‌های نه چندان دور که زنان ایرانی می‌توانستند به سالن آمده و بازی‌ها را از نزدیک تماشا کنند در چند سال گذشته این موضوع هم برچیده شده است.

بیشتر بخوانید: فاجعه بزرگ در کمین "استقلال" بعد از قهرمانی!

اگرچه در یکی دو سال اخیر، کرونا بهانه شده، ولی با برطرف شدن این موضوع هم مشخص نیست که چرا زنان ایرانی همچنان نمی‌توانند بازی‌های سالنی را از نزدیک تماشا کنند. این اتفاق در شرایطی رخ داده که زنان سایر کشور‌ها که تیم‌های باشگاهی‌شان در این تورنمنت حضور دارند منعی برای ورود به ورزشگاه ندارند.

همین روز گذشته تیم پیکان به مصاف نماینده ژاپن رفت تا زنان ژاپنی علاقمند به والیبال به ورزشگاه آزادی بیایند و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند. این درحالی است که اجازه ورود زنان ایرانی به ورزشگاه صادر نشده است.

کد خبر : ۸۸۷۴۴
0
۰
ارسال نظر