خانم مدل حلقه 50 هزار دلاری خود را نگه داشته است!

امیلی راتایوفسکی، مدل مشهور فاش کرده است که حلقه 50هزار دلاری همسر سابقش را پس نداده است!!

خانم مدل حلقه 50 هزار دلاری خود را نگه داشته است!
کد خبر : ۱۴۶۳۲۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - مدل مشهور راز نامزدی سابق خود را فاش کرده است؛ او حلقه ازدواج خود را پس از طلاق نگه داشته است.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، امیلی راتایوفسکی مدل مشهور حلقه ازدواج خود که بیش از 50هزار دلار قیمت دارد را پس از طلاق پس نداده است. این مدل که پادکست خود را پخش می‌کند در آخرین قسمت خود اعتراف کرده است که حلقه ازدواج خود را نگه داشته است.

امیلی راتایوفسکی و همسر سابقش بِر مک‌کلارد در سال 2018 با یکدیگر ازدواج کردند. امیلی در سال 2022 درخواست طلاق از همسرش را به دادگاه ارائه داد.

حلقه ازدواج امیلی راتایفسکی

قوانین تقسیم ملک در نیویورک به نفع امیلی است!

بر طبق قانون ایالت نیویورک حلقه ازدواج یک هدیه شرطی است. این هدیه به شرطی به زوج تعلق می‌‌گیرد که ازدواجی در کار باشد. بنابراین، شخصی که حلقه را دریافت کرده است، فقط تا زمان ازدواج، حق مالکیت این هدیه را دارد. اگر ازدواج صورت نگیرد، حلقه نامزدی متعلق به کسی است که حلقه را هدیه داده است.

بر این اساس، از آنجایی که حلقه نامزدی یک دارایی است که در طول ازدواج به دست آمده است، دارایی زناشویی محسوب می شود.

به همین دلیل مشمول قوانین توزیع عادلانه ایالت نیویورک می‌شود. این قانون، دادگاه را ملزم می‌کند که دارایی زناشویی را با توجه به شرایط خاص هر طلاق، عادلانه بین زوجین تقسیم کند.

اگر زوج سابق نتوانند در مورد سرنوشت حلقه نامزدی توافق کنند، قاضی دادگاه تصمیم می‌گیرد که بر طبق قوانین توزیع عادلانه چه کسی مالک اصلی این حلقه است.

امیلی همچنین در طول مصاحبه خود گفت که ازدواجی ناخوشایند تجربه‌ای بسیار غم انگیز است.

این ستاره اضافه کرد: «افراد زیادی بخاطر ترس از طلاق برای مدتی طولانی در یک ازدواج نامناسب باقی می‌مانند. اما فکر نمی‌کنم این روش خوبی برای زندگی کردن باشد.»

کد خبر : ۱۴۶۳۲۲
0
۰
ارسال نظر