“خانم سلبریتی” آتش به پا کرد!

اظهارات گل گدوت، بازیگر هالیوودی درباره تنش اخیر میان فلسطین و رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید کابران فضای مجازی همراه شده است.

“خانم سلبریتی” آتش به پا کرد!
کد خبر : ۲۱۳۵۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از آخرین خبر؛ گل گدوت، بازیگر اسرائیلی فعال در هالیوود در توئیتی درباره تنش اخیر در سرزمین اشغالی که به کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی انجامیده است، در صفحه توئیتر خود نوشت: «قلب من می شکند. کشورم در جنگ است نگران خانواده، دوستان و مردمم هستم.

این یک چرخه فاسد است که سال هاست در جریان است. اسرائیل شایسته زندگی به عنوان یک ملت آزاد و امن هستند و همسایگان ما نیز سزاوار زندگی مشابه هستند.

برای قربانیان و خانواده آنها دعا می کنم و همچنین برای رهبرانمان نیز دعا می کنم تا راه حلی پیدا کنند تا بتوانیم با صلح در کنار یکدیگر زندگی کنیم. برای روزهای بهتر دعا می کنم.»

انتقاد در توئیتر

اظهار نظر گدوت به سرعت در فضای توئیتر به یک موضوع پربحث تبدیل شد و بسیاری از کاربران استفاده از واژه همسایگان به جای فلسطین و حمایت او از رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار دادند.

همچنین سابقه دو سال حضور اجباری گل گدوت در ارتش اسرائیل نیز موضوع دیگری بود که در فضای مجازی و پس از انتشار اظهارات او مطرح شد و برخی کاربران درخواست او را برای برقراری صلح را زیر سوال بردند و او را شاهد پاکسازی قومی فلسطین و حامی اسرائیل توصیف کردند.

بازخوردهای منفی به توئیت این بازیگر ۳۶ ساله آن قدر زیاد شد که او ناگزیر به بستن ثبت اظهارنظر در پائین مطلب خود شد.

گل گدوت بیشتر برای بازی در نقش پرنسس دایانا و نقش‌آفرینی در فیلم‌های «زن شگفت انگیز»، «لیگ عدالت»، «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» و «لیگ عدالن زک اسنایدر» و همچنین بازی در چند قسمت از مجموعه «سریع و خشن» شناخته می‌شود.

کد خبر : ۲۱۳۵۹
0
۰
ارسال نظر