خانم بازیگر جنسیت فرزندش را لو داد!

کیکه پالمر، بازیگر آمریکایی که در حال حاضر باردار است، در آخرین مصاحبه خود به طور اتفاقی جنسیت فرزندش را لو داد!

خانم بازیگر جنسیت فرزندش را لو داد!
کد خبر : ۱۴۴۳۷۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - کیکه پالمر بازیگر آمریکایی در آخرین مصاحبه خود با جیمی فلن به طور اتفاقی جنسیت فرزندش را لو داد!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، کیکه پالمر 29 ساله در حین صحبت درباره برج‌های فلکی به طور اتفاقی جنسیت فرزندش را لو داد. او و مجری برنامه متوجه این اشتباه نشدند.

با این حال طرفداران این بازیگر به سرعت این خبر را در فضای مجازی پخش کردند.

کیکه که با جیمی فلن درباره مادر شدن و ویژگی‌های برج‌های فلکی صحبت می‌کرد، گفت: «نمی‌خوام بیش از اندازه با پسرم رک باشم.»

طرفداران در فضای مجازی به این ستاره برای مادر شدن تبریک گفتند. این طرفداران در تبریکات خود به جنسیت فرزند کیکه نیز اشاره کردند.

کیکه برای اولین بار در مصاحبه‌ای در ماه دسامبر سال گذشته اعلام کرد که منتظر تولد اولین فرزند خود است. او حالا ماه‌های پایانی بارداری خود را می‌گذراند.

حتی قبل از اعلام عمومی این خبر توسط کیکه شایعاتی درباره باردار بودن او در فضای مجازی منتشر شده بود. او در جواب این شایعات گفت: «می‌خواهم صادق باشم. بله. من باردارم. قرار است برای اولین بار مادر شوم.»

او گفت که از پخش شدن شایعات درباره خود ناراحت است. «ناراحت کننده‌ترین بخش شایعات زمانی است که آن‌ها حقیقت دارند. در حال حاضر زندگی‌ام بهم ریخته است. نمی‌خواستم به این زودی این خبر را تایید کنم.»

با این حال او فرزندش را بزرگ‌ترین موهب زندگی خود خواند. او گفت با رسیدن به آرزوهایش در زندگی کاری، مادر شدن به بزرگ‌ترین آرزوی او تبدیل شده بود.

کد خبر : ۱۴۴۳۷۶
0
۰
ارسال نظر