“خانم بازیگر” بدشانسی آورد!

شیرین ایزدی بازیگر نقش شمس پهلوی در سریال معمای شاه به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان دولتی بستری است.

“خانم بازیگر” بدشانسی آورد!
کد خبر : ۲۶۶۲۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از صبا،شیرین ایزدی بازیگر نقش شمس پهلوی در سریال معمای شاه به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان دولتی بستری است. وی که به سختی می‌توانست صحبت کند، گفت: روز پنجم خرداد ماه متوجه شدم که به کرونا مبتلا شده‌ام.

در آن زمان ریه‌هایم ۵ درصد درگیر بود. در خانه قرنطینه تحت سرم‌ترامی قرار گرفتم.

در این مدت پزشک در منزل مرا ویزیت می‌کرد تا اینکه ۱۱ خرداد ماه یک دکتر متخصص بیماری‌های عفونی به منزل آمد و مرا معاینه کرد و توصیه به انجام فوری اسکن ریه کرد.

با اسکن ریه مشخص شد ۶۰درصد ریه‌هایم درگیر شده است. به همین دلیل باید سریع بستری می‌شدم. در حال حاضر در بیمارستان دولتی امام حسین بستری هستم، با اکسیژن و در حال دریافت داروهای کرونا هستم.

شیرین ایزدی بازیگر نقش شمس پهلوی در سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی است که پیش از آن در سریال تلویزیونی «تبریز در مه» ساخته محمدرضا ورزی، و فیلم‌های سینمایی «قارچ سمی» رسول ملاقلی پور، «غوغا»ساخته سعید سهیلی، «پاپیتال» ساخته اردشیر شلیله، «قرنطینه» ساخته منوچهر هادی و «بعدازظهر سگی سگی» به کارگردانی مصطفی کیایی ایفای نقش کرده است.

اما پس از «معمای شاه» حضور پررنگی نداشته و تنها در فیلم سینمایی «زن‌ها فرشته‌اند ۲» به کارگردانی آرش معیریان بازی کرده است.

کد خبر : ۲۶۶۲۲
0
۰
ارسال نظر