حضور “کایلی جنر” در جشنواره موسیقی پس از شایعات جنجالی!

کایلی جنر چهره مشهور فضای مجازی در میان شایعات جنجالی رابطه احساسی خود با تیموتی شالامی، بازیگر موفق هالیوود، برای اولین بار در جشنواره کواچلا دیده شده است.

حضور “کایلی جنر” در جشنواره موسیقی پس از شایعات جنجالی!
کد خبر : ۱۶۶۰۱۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - کایلی جنر در میان شایعات درباره رابطه احساسی جدیدش در کنار خانواده مشهور خود در جشنواره موسیقی کواچلا دیده شده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، خانواده کارداشیان-جنر در اولین آخر هفته جشنواره موسیقی کواچلا از پر رنگ‌ترین ستاره‌ها بودند. کایلی جنر، کوچکترین عضو خانواده در حال جشن گرفتن با دوستانش، کندال جنر در حال تماشای اجرای Bad Bunny و کورتنی کارداشیان در حال برگزاری یک مهمانی بزرگ دیده شده‌اند.

کندال جنر 27 ساله، کایلی 25 ساله و کورتنی کارداشیان 43 ساله، اعضایی از خانواده کارداشیان بودند که برای شرکت در اولین روزهای این جشنواره مشهور در منطقه ایندیو کالیفورنیا حاضر شده بودند.

این جشنواره اولین حضور عمومی کایلی از زمانی بود که شایعاتی مبنی بر رابطه احساسی جدید او با تیموتی شالامی بازیگر مشهور هالیوود به گوش رسیده است. طرفداران معتقدند این زوج رابطه احساسی خود را در این جشنواره عمومی خواهند کرد.

بر طبق شایعات خانم میلیاردر و ستاره برنامه تلویزیونی پس از شرکت درنمایش مد برند «ژان پل گوتیه» در ماه ژانویه، رابطه خود با آقای بازیگر 27 ساله را آغاز کرده است.

خواهران کارداشیان-جنر در جشنواره موسیقی!!

کایلی عکس‌هایی از این جشنواره را با 387 میلیون دنبال کننده خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. این عکس‌ها کایلی را در حال جشن گرفتن در کنار خواهر بزرگترش کندال جنر نشان می‌دهند.

بسیاری از طرفداران در بخش نظرات این پست اینستاگرامی از کایلی پرسیده‌اند که چرا تیموتی را با خود به این جشنواره نبرده است.

کندال جنر، سوپرمدل مشهور نیز در حال حمایت کردن از شریک احساسی خود در میان جمعیت دیده شده است.

کندال جنر و Bad Bunny تنها چند ماه پیش از این جشنواره رابطه احساسی خود را عمومی کرده‌اند.

کورتنی، بزرگترین خواهر خانواده کارداشیان-جنر، نیز برای حمایت از همسرش در این جشنواره حضور داشت. کورتنی کارداشیان در سال 2022 با تراویس بارکر، نوازنده درام گروه مشهور Blink-182 ازدواج کرد.

حضور در این جشنواره اولین باری است که کورتنی همسر خود را در حین اجرای یک کنسرت به صورت زنده می‌بیند.

کد خبر : ۱۶۶۰۱۹
0
۰
ارسال نظر