جیمین BTS این سریال‌ها را تماشا می‌کند!

جیمین عضو گروه BTS لیست سریال‌هایی که در حال حاضر تماشا می‌کند را با آرمی‌ها به استراک گذاشت.

جیمین BTS این سریال‌ها را تماشا می‌کند!
کد خبر : ۱۴۳۵۳۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - جیمین زمان کمی که برای استراحت دارد را صرف تماشای سریال‌های جدید می‌کند. او این سریال‌ها را با آرمی‌ها به اشتراک گذاشت.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جیمین در هفته مد پاریس درخشید. این آیدل که به تازگی به عنوان سفیر جهانی برند دیور انتخاب شده است، در هفته مد پاریس همه را مجذوب خود کرد.

تنها چند روز قبل از حضور او در هفته مد پاریس نیز عکس‌ این آیدل محبوب بر روی مجله W Korea منتشر شده بود. او در این عکس‌ها با لباس‌های برند دیور بسیار جذاب شده بود. جیمین تمام دنیای مد و فشن را جذب خود کرده است.

جیمین در حالیکه برای عکس‌برداری به استودیو این مجله مشهور رفته بود، آرمی‌ها را از حال و احوال خود با خبر کرد.

از زمان انتشار خبر اعزام اعضا به سربازی و توقف کار گروه، جیمین سخت مشغول آماده کردن آلبوم انفرادی خود است.

در حال حاضر جین، جی‌هوپ و نامجون اعضایی هستند که آلبوم‌های انفرادی خود را منتشر کرده‌اند. این اعضا در آلبوم‌‌های انفرادی خود استعدادها و توانایی‌های خاص خود را به نمایش گذاشتند.

جیمین در مصاحبه خود با مجله W Korea درباره آلبوم خود صحبت کرد. او گفت که این آلبوم درباره تجربیات شخصی او در دو سال گذشته است.

«این آلبوم عواطف و تفکرات من در دو سال گذشته را نشان می‌دهد. آلبومی که از طریق آن می‌توانم به گذشته خودم نگاه کنم.»

جیمین در زمان فراغتش چه کار می‌کند؟

جیمین همین طور از زمان فراغت خود گفت. او گفت ترجیح می‌دهد تا در زمان آزادش فیلم و سریال‌های جدید را تماشا کند. به گزارش وقت صبح او فاش کرد که به تازگی تماشای سریال کره‌ای «تولد دوباره در خانواده پولدار» را به اتمام رسانده است.

این کی‌دراما با بازی بازیگر مشهور سونگ جونگ کی به شهرت زیادی رسیده است و تماشاگران زیادی به دست آورده است.

جیمین همین طور افزود که در حال حاضر در حال تماشا سریال کره‌ای «شرط بندی بزرگ» است. این سریال از شبکه‌های پخش خانگی دیزنی پلاس و هولو منتشر می‌شود.

جیمین درباره فیلم مورد علاقه خود نیز صحبت کرد. او فیلم عاشقانه «دفترچه» که در سال 2004 با بازی رایان گازلینگ و ریچل مک‌آدامز را به عنوان فیلم مورد علاقه خود در کل دنیا معرفی کرد.

با این وجود که این فیلم جدید نیست با این حال جزو فیلم‌های کلاسیک صنعت هالیوود است.

کد خبر : ۱۴۳۵۳۲
0
۰
ارسال نظر