جنجال فیلم لو رفته از “الناز شاکردوست” و “گلزار”/ ویدئو

ویدئویی از الناز شاکردوست و گلزار در پشت صحنه یکی از فیلم های مشترکشان در فضای مجازی منتشر شد که جنجال برانگیز شد.

جنجال فیلم لو رفته از “الناز شاکردوست” و “گلزار”/ ویدئو
کد خبر : ۵۵۲۹۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، ویدیویی خاطره انگیز از یکی از فیلم های سینمایی قدیمی بازی شده توسط الناز شاکردوست و گلزار است که پشت صحنه آن به تازگی بازنشر شده و صحنه های جالبی را رقم زده است.

علاقه الناز شاکردوست به شعر

ورود بازیگران زن به دنیای شعر و شاعری حاشیه های زیادی داشته و این ماجرا آنجا جنجالی می شود که کار به چاپ کتاب هم می رسد. البته خوشبختانه علاقه الناز شاکردوست به شعر در حد منتشر کردن چند دکلمه بوده و به آنجا ختم نشده است.

بهاره رهنما جنجالی ترین شاعر بازیگر ایرانی است که شاعران و نویسندگان ایرانی انتقادهای زیادی نسبت به او دارند. شاید برای شما جالب باشد که الناز شاکردوست از آن دسته بازیگرانی است که قبل از بازیگری هم وضع مادی خوبی داشته و به گفته خودش فقط به عشق بازیگری وارد سینما شده است نه برای کسب درآمد.

این را می توان در رفتار خانم شاکردوست هم دید. او با اینکه شهرت زیادی دارد و محبوبیت قابل قبولی، نه در صفحه اینستاگرامش تبلیغات می کند و نه در تبلیغ ها و افتتاحیه های تجاری شرکت می کند و کلا در زمینه کسب درآمد از شهرتش کار خاصی نکرده است.

او بیشتر در کارهای خیر شرکت می کند و یا از آنها در صفحه اینستاگرامش حمایت می کند و همچنین او یک خانه تقریبا ساده دارد و برعکس خیلی از بازیگران اهل فخر فروشی با اموال خود نیست.

کد خبر : ۵۵۲۹۴
0
۰
ارسال نظر