جلب توجه عجیب دامن توری و نازک “متین ستوده”/ عکس

عکسی از متین ستوده با یک دامن توری سفید در یک مراسم منتشر شد که دامن او حسابی جلب توجه می کند.

جلب توجه عجیب دامن توری و نازک “متین ستوده”/ عکس
کد خبر : ۶۷۷۲۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، تصویری عجیب از استایل خاص متین ستوده بازیگر خوش چهره ایرانی در یک مراسم با یک دامن نازک توری منتشر شد که این لباس بدن نمای او توجه کاربران را به خود جلب می کند.

جلب توجه عجیب دامن توری "متین ستوده"

بازی متین ستوده در «آهوی من مارال»

پیش‌تولید پروژه «آهوی من مارال» پس از شروع دوباره تولیدات سینمایی، آغاز خواهد شد.

به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، پیش تولید «آهوی من مارال» پس از شروع دوباره تولیدات سینمایی که به علّت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است، آغاز خواهد شد.

سریال «آهوی من مارال» که در دوره قاجار و عصر ناصرالدین شاه می‌گذرد در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود، فصل اول ۱۵ قسمت و فصل دوم در ۲۵ قسمت خواهد بود.

موضوع این سریال به عشق ناصرالدین شاه به دختر روستازاده و ماجراهای اطراف آن، می‌پردازد همچنین داستان‌هایی از کنیزان ترک به میان خواهد آمد و…

بخش‌هایی از سریال در استانبول قدیم می‌گذرد و از بازیگران شناخته شده سینما و تلویزیون ترکیه نیز استفاده خواهد شد و در این زمینه مذاکراتی شده است.

در خلاصه قصه «آهوی من مارال» آمده: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه می‌رسد و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدرقدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دشتش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان…

طراحی لوگو این سریال بر عهده مهران گل محمدی و لیدا صبوری است.

برخی عوامل این پروژه عبارتند از:

کارگردان: مهرداد غفارزاده، تهیه کننده: بهروز خوش رزم، مشاور پروژه و ناظر کیفی: سعید شریعتی، مشاوره فیلمنامه: فریدون عموزاده خلیلی، ایده و طرح سریال: مهرداد غفارزاده، اعضای نویسندگان: پریسا شمس، معصومه یزدانی، ابراهیم قربانپور، مشاور رسانه‌ای: اشکان منصوری. نوازنده: آیدین علیانسب.

کد خبر : ۶۷۷۲۳
0
۰
ارسال نظر