جدیدترین اخبار از ورود سیدحسن خمینی به انتخابات

دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه سیدحسن خمینی تا الان امتناع دارد که وارد عرصه انتخابات شود، گفت: ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد.

جدیدترین اخبار از ورود سیدحسن خمینی به انتخابات
کد خبر : ۱۳۰۹۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از ایلنا؛ دبیرکل مجمع ایثارگران با بیان اینکه سیدحسن خمینی تا الان امتناع دارد که وارد عرصه انتخابات شود، گفت: ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد.

جواد امام با بیان اینکه جمع بندی مجمع ایثارگران حمایت از کاندیدای مورد اجماع جبهه اصلاحات برای انتخابات ریاست‌جمهوری است، اظهار کرد: نظر مجع ایثارگران این است که از کاندیدای حداکثری حمایت کند و اگر این شرایط فراهم نشود، گزینه ای را معرفی نخواهد کرد.

جمع بندی احزاب اصلاح‌طلب

ما از کاندیدای حداقلی، نیابتی یا کسی که به اسم اصلاح‌طلبی فعالیت کند، حمایت نخواهیم کرد. در واقع جمع بندی احزاب اصلاح‌طلب این است که در انتخابات رقابتی ، مشارکت داشته باشند و کاندیدای حداکثری معرفی کنند که اقبال عمومی هم داشته باشد.

وی ادامه داد: ما در مجمع ایثارگران دو گزینه حداکثری داشتیم که سیدمحمد خاتمی پیشنهاد ما برای حضور در انتخابات را نپذیرفت و سیدحسن خمینی هم تا الان امتناع دارد که وارد این عرصه شود.

از نظر ما تاکنون در بین کاندیداهای موجود، کاندیدای حداکثری وجود ندارد که بتواند مطالبات مردم را نمایندگی کرده و کشور را از شرایط موجود عبور دهد.

بیشتر بخوانید: ورود سیدحسن به انتخابات 1400؟

این فعال سیاسی با بیان اینکه سیاست خارجی ادامه سیاست داخلی است، افزود: ما باید رئیس جمهوری داشته باشیم که قادر باشد مشکلات بین‌المللی و داخلی کشور را حل کرده و در اقتصاد و معیشت مردم گشایش ایجاد کند.

تاکنون در میان کاندیداهای موجود که اعلام حضور کرده اند، هنوز به فردی با این ویژگی ها نرسیده ایم. جریان اصلاحات هم هنوز درباره فردی به جمع بندی نرسیده است و برخی افراد به طور شخصی اعلام کرده اند که در انتخابات حضور می‌ یابند.

کاندیدایی با برنامه و تیم منسجم

کسی که می خواهد کاندیدای انتخابات شود، باید برنامه و تیم منسجمی داشته باشد و مورد اجماع جریان اصلاحات باشد و صرف تصمیم یک فرد اصلاح طلب، الزامی برای جریان اصلاحات در جهت حمایت از او ایجاد نمی‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: ضرورت دارد که همه احزاب، گروه های سیاسی و اقشار مختلف جامعه دست به دست هم دهند تا برای عبور از شرایط موجود کشور، انتخابات مشارکتی و رقابتی برگزار شود تا همه مردم احساس کنند که افکار و سلایق آنها در انتخابات از سوی کاندیداها نمایندگی می شود.

اگر فرمایشات رهبری درباره انتخابات محقق شود و نهادهای حاکمیتی مخصوصا شورای نگهبان به گونه ای عمل کند که زمینه برای انتخابات رقابتی فراهم شود، حتما مردم در انتخابات مشارکت خواهند کرد.

کد خبر : ۱۳۰۹۲
0
۰
ارسال نظر