تمام چیزهایی که باید درباره گروه بلک پینک بدانید!

گروه بلک پینک، گروه موسیقی مشهور و موفق دختران جوان رازها و حقایق جالبی دارند که دانستن آن‌ها برای طرفدارانشان جذابیت خاصی دارد.

تمام چیزهایی که باید درباره گروه بلک پینک بدانید!
کد خبر : ۶۷۱۴۸
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از نمناک، گروه بلک پینک این روزها بیش از هر زمان دیگری معروف و مشهور شده‌اند و مردم دوست دارند که اطلاعات زیادی در مورد آن‌ها داشته باشند؛

گروهی که در آن دختران جوان فعالیت می‌کنند و استعدادهای بی‌نظیری دارند و ظاهرشان نیز مورد توجه قرار گرفته است. در این قسمت از نمناک حقایق متفاوتی که ممکن است برایتان جالب باشد، در مورد این گروه به شما معرفی می‌کنیم.

آن‌ها به چند زبان تسلط دارند

اعضای گروه بلک پینک پیشینه‌های مختلفی دارند. آن‌ها می‌توانند با تسلط کامل، کره‌ای و ژاپنی صحبت کنند. جنی در نیوزلند متولد شده و رزی نیز یکی دیگر از افراد این تیم است که در استرالیا بزرگ شده و مانند جنی به انگلیسی مسلط است.

زهرا، یکی از مخاطبین وقت صبح دو طرفدار این گروه ر مورد او می گوید: «رزی بخاطر پدرش وارد این گروه شد در واقع رزی از بچگی کلاسای ساز میرفت و به خوانندگی علاقه داشت و وقتی اخبار نشون داد کمپانی وای جی در استرالیا ازمون داره پدرش بهش گفت بره ادیشن بده چون علاقه داره و بعد رفت داخل کمپانی نه گروه معلوم نبود اصن اون اول که شاید با یه گروه دیگه میبود.»

لیسا اهل تایلند است و تایلندی و انگلیسی را خیلی خوب صحبت می‌کند. جیسو هم در کره جنوبی متولد شده که نمی‌تواند خیلی مسلط انگلیسی صحبت کند اما به زبان چینی تسلط دارد.

اصالتِ نام این گروه جذاب است

نام افرادی که در این گروه فعالیت می‌کنند، هر کدام مخفف یک رنگ است. معنی بلک پینک نشان دهنده درک رنگ صورتی است که همیشه در صحنه از آن استفاده می‌کنند.

رنگ صورتی نشان دهنده زیبایی است اما بلک پینک یا مشکی صورتی قصد دارد این را بگوید که زیبایی، همه چیز در زندگی نیست. همچنین سمبل تیمی است که نه تنها به دنبال زیبایی می‌گردند، بلکه به استعداد بالا هم توجه می‌کنند.

چیزهایی که باید درباره گروه بلک پینک دانست.

آن‌ها اولین گروه موفق دختران هستند

شاید بتوان گفت که از سال ۲۰۰۹؛ این گروه تنها گروهی هستند که در آن؛ فقط دختران فعالیت می‌کنند و توانسته‌اند که خیلی موفق ظاهر شوند.

آن‌ها نمایشی هم در مورد خودشان داشتند

در سال ۲۰۱۸ این گروه تصمیم گرفتند که روش کار خود را تغییر دهند. آن‌ها یک مجموعه ۱۲ قسمتی ساختند که در مورد خانه بلک پینک‌ها بود. امور روزانه آن‌ها در آن نمایش داده شد.

جیسو دوست دارد خودش آهنگسازی کند

جیسو فردی بسیار شوخ طبع است و معمولا سعی می‌کند که از طریق کارهای طنز وارد صحنه شود و دوست دارد که خودش آهنگ‌هایش را بسازد و تولید موسیقی کند.

چیزهایی که باید درباره گروه بلک پینک دانست.

جنی اولین نفری بود که آهنگ جداگانه بیرون داد

تنها کسی که توانسته بود برای اولین بار در این گروه آهنگ جداگانه خودش را داشته باشد، جنی بود که یک کار مستقل را به انجام رساند.

ناپدری لیسا یک آشپز بسیار مشهور است

خانواده لیسا بعد از این که او وارد این گروه شد، به شدت معروف و مشهور شدند. مصاحبه‌های زیادی داشتند و بعدا متوجه شدند که ناپدری او یک آشپز بسیار معروف و توانا در آفریقای جنوبی بوده است.

رزی به خاطر پدرش وارد این گروه شد

رزی در سال ۲۰۱۲ به توصیه پدرش که می‌دانست این گروه به موفقیت می‌رسد؛ به آن پیوست و خوشبختانه توانست در این گروه خوش بدرخشد.

کد خبر : ۶۷۱۴۸
0
۱
ارسال نظر