تصاویر/ هانیه غلامی آنام با لباس و ترکیب هندی!

هانیه غلامی بازیگری که با سریال آنام نامش مطرح شد، عکس‌هایی از خود منتشر کرد.

تصاویر/ هانیه غلامی آنام با لباس و ترکیب هندی!
کد خبر : ۹۳۶۳۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این تصاویر هانیه غلامی با لباس و ترکیبی هندی دیده می‌شود.

هانیه غلامی با لباس و ترکیب و هندی دیده شد.

نقدی بر نقاط ضعف و قوت سریال آنام!

محور ماجراهای «آنام»، همان گم گشتگی مادر و فرزندی هندی با دختر جوان و یکی یک دانه خانواده‌ای شهری روایت می‌شود که خواهان فراوان دارد و پس از کش وقوس‌های زیاد، ازدواج می‌کند

سریال آنام، اصطلاح «فیلم هندی» برای کمتر کسی ناآشناست؛ سبک فیلم‌سازی که به بازی‌های غلیظ و مهیج و نیز فیلم نامه‌های پرسوزوگداز با پایان‌بندی‌های شاد و رویایی مشهور است.

هانیه غلامی با لباس هندی دیده شده است.

با این نگاه، فیلم نامه «آنام» کاملاً هندی از آب درآمده و شباهتی به نوع روایت داستان و شخصیت‌پردازی‌های وطنی ندارد. برعکس نویسنده، جواد افشار با انتخاب بازیگران و بازی‌هایی که گرفته، نتوانسته از پسِ آن همه غم در قصه بربیاید.

با وجود آبرومند بودن نتیجه کار، «آنام» از آن دسته سریال‌های جذاب و خیابان خلوت کن سال‌های نه چندان دور تلویزیون از کار درنمی آید.

هانیه غلامی با لباس و ترکیب و هندی دیده شده است.

سریال‌هایی مانند «پس از باران» که مرتباً قابلیت بازپخش دارند و با گذر سال‌ها از زیبایی و ارزش‌های آن‌ها کم نشده است.

قصه سریال آنام

محور ماجراهای «آنام»، همان گم گشتگی مادر و فرزندی هندی با دختر جوان و یکی یک دانه خانواده ا ی شهری روایت می‌شود که خواهان فراوان دارد و پس از کش وقوس‌های زیاد، ازدواج می‌کند.

هنوز مخاطب با اختلافات قومی و فرهنگی این پیوند کنار نیامده، همه خانواده دختر با یک توطئه خواسته و ناخواسته از صحنه نمایش محو می‌شوند.

باز چند صحنه آن طرف‌تر بیننده با شوک دیگری غافلگیر و با خبر مادر شدن «مارال» روبه رو می‌شود و هنوز یک قسمت از این همه مصیبت نگذشته، زمزمه ازدواج اجباری با برادرشوهر یا پسرعمو پیش کشیده می‌شود.

کد خبر : ۹۳۶۳۴
0
۰
ارسال نظر