تصاویر/ مهران غفوریان عکس های عروسی اش را منتشر کرد.

عکس های جشن ازدواج مهران غفوریان که به مناسبت هفتمین سالگرد ازدواجش منتشر کرد را می بینید.

تصاویر/ مهران غفوریان عکس های عروسی اش را منتشر کرد.
کد خبر : ۶۷۰۹۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - در ادامه عکس های مراسم عروسی مهران غفوریان که او به مناسبت سالگرد ازدواجش منتشر کرده است را می بینید.

مهران غفوریان عکس های عروسی اش را منتشر کرد.

او یک عکس رنگی هم منتشر کرد.

مهران غفوریان عکس عروسی گذاشت.

همسر مهران غفوریان در عرصه بازیگری فعالیتی ندارد و خانه دار است به خصوص از زمانی که دخترشان به دنیا امده است سعی میکند که به فرزندش بپردازد و در زمینه هنری کاری انجام ندهد .

آنها در سال دی ماه 1393 با یکدیگر ازدواج کردند و در سال 1397 صاحب یک فزند دختر به نام هانا شدند.

خانم ارزو در عرصه مدلینگ نیز فعالیت میکند و عکس های از او به عنوان مدل تبلیغاتی در فضای مجازی منتشر شده است.

ماجرای آشنایی

غفوریان در برنامه دورهمی درباره نحوه آشنایی با همسرش گفت که ما در یک مرکز خرید با هم آشنا شدیم و آرزو من را نمیشناخت!!! و بعد از آشنایی به او گفتم که من بازیگرم و بعدا متوجه شد او میگوید که همسرش فقط شبکه آی فیلم را تماشا میکند.

او درباره اینکه آیا پدر خوبی میباشد یا نه گفت اهل بزرگ کردن بچه در ناز و نعمت نیستم. دوست دارم با به دست آوردن هر چیزی ذوق کند نه این که برایش فرقی نداشته باشد. خودم از ۱۷ سالگی در یک کاغذفروشی در ظهیرالاسلام کار می کردم و هر چیزی که با دستمزدم می خریدم برایم جذاب بود.»

او در مورد دوران مدرسه اش هم گفت: «در دوره راهنمایی و دبیرستان اگر از مدرسه به پدرم زنگ می زدند اول کچلم می کرد و بعد دستم را می گرفت و به مدرسه می برد!

هر چقدر هم می گفتم شاید برای چیز دیگری صدایت کرده اند گوش نمی داد… سه سال در کلاس اول دبیرستان ماندم و اولین باری که تجدید شدم کلاس پنجم ابتدایی بودم.»

غفوریان در مورد این که بعضی بازیگران از بدحسابی بعضی تهیه کنندگان گلایه دارند، گفت: «بازیگرها هم زندگی شان مثل بقیه خرج دارد.

الان مدلی شده است که بازیگر می گوید تا پولم را نگیرم کار را شروع نمی کنم. نباید طوری برخورد کنیم که بازیگر مجبور شود این را بگوید.»

کد خبر : ۶۷۰۹۵
0
۰
ارسال نظر