تصاویر/ لباس عجیب “بهاره رهنما” برای درآمدن از عزای پدرش!

بهاره رهنما که پدرش را در 18 تیر از دست داد با انتشار عکسی در فضای مجازی از اولین لباس رنگی و شاد خود بعد از عزاداری پدرش پرده برداشت.

تصاویر/ لباس عجیب “بهاره رهنما” برای درآمدن از عزای پدرش!
کد خبر : ۴۷۸۲۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از افکارنیوز؛ چهره جدید بهاره رهنما را در پستی که منتشر کرد ببینید. بهاره رهنما در توضیح این عکس‌ها نوشت:

اولین لباسی که برای در آمدنم از رخت مشکی عزای پدر برایم دوخته شد، این لباس بود، اگرچه من کلا دوست نداشتم بخاطر پدری که طرز فکر بسیار متفاوتی داشت و نگاهی خاص به مرگ سیاه بپوشم، اما به احترام مادرم پوشیدم ولی با شالی سفید به نشانه اعتقادم به زندگی نو پس از هجرت از این جهان…

بیشتر بخوانید: تیپ عجیب و غریب لب آبی "بهاره رهنما"/ عکس

لباس را پوشیدم و جلوی آینه به رنگ‌های شاد و طراحی قشنگش نگاه کردم، اما جای خالی مردی که همیشه از ته دل تحسینم میکرد عجیب خالی بود، قلبم فشرده شد برای هزارمین بار از نداشتنش، اما به رسم عادتم برای شکر گذاری لبخندی زدم و گفتم داشتن پدری که هر بار تورا در لباسی نو میدید میگفت: خوش به حال این لباس که بهار م به آن زیبایی داده جای شکر دارد لااقل بخاطر سال‌های بودنش در زندگیم و حالا و هنوز در قلبم.

پی نوشت: پدران محترم و مهربان هزاران شعر عاشقانه، هزاران عاشق و یار جای جملات عاشقانه شما برای دخترتان را نمیگیرد، پس بر زبانتان جاری کنید مهری را که هیچ عشقی توان هم طرازی با آن را برای دخترکتان نخواهد داشت.

علیرضا رهنما پدر بهاره رهنما چندی پیش به دلیل بیماری دار فانی را وداع گفت.

بهاره رهنما با این لباس از عزای پدرش درآمد
کد خبر : ۴۷۸۲۹
0
۰
ارسال نظر