تصاویر/ بازیگرانی که در بدتیپی و بد لباسی معروفند!

برخی از بازیگران ایرانی هستند که به بدپوشی و بدتیپی معروف هستند درحالیکه خودشان را خوشتیپ می دانند.

تصاویر/ بازیگرانی که در بدتیپی و بد لباسی معروفند!
کد خبر : ۷۵۳۳۲
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛ همانطور که میدانید در سینمای ایران بنا به دلیل محدودیت و خب باید و نباید هایی که خانوم ها در استایل و انتخاب نوع لباسشون باید رعایت کنند ممکنه نتونن لباس دلخواهشون رو بپوشن و یکسری لباس هارو با هم ست کنند که نه تنها جذاب و خاص نیست بلکه خیلی هم ممکنه در شلوغ شدن تیپ در نتیجه زشت شدنش کمک کنه!

حالا تعدادی از هنرمندان هستند که تقریبا بیشتر مواقع بد لباس هستند که خب این با مورد بالایی فرق داره. قبل تر گفتیم برخی، بنا به محدودیت ها به اشتباه تیپ و استایل خود را انتخاب می کنند اما تو مورد دوم انتخابشون با مذاق ایرانی ها خوش نیست مثل خانوم فرشته حسینی و یا نوید محمدزاده!

بیشتر بخوانید: خلاف های عجیب و غریب چهره‌های جنجالی سینما

بهاره رهنما

بهاره رهنما از دسته هنرمندان بسیار فعال در شبکه های اجتماعی می باشد که در گذشته وقتی که همسر پیمان قاسم خانی بود از تیپ و استایل های بهتری استفاده می کرد و اگر چه او از خاص طلبان در استایل بود اما خب احتمالا شرایطش رو نداشته و با ازدواج دومش شکوفا شد!

بهاره رهنما از همان ابتدای ازدواجش با همسر دوم یعنی امیرخسرو عباسی هم بد تیپی خود را نشان داد که در ادامه مشاهده می کنید به طور مثال چه لباس و ژستی رو برای عکس هاس عروسیش انتخاب کرده. این نوع بد تیپ ها نه تنها زیبا نیست بلکه به اندام و وزن بهاره خانوم نیز نمیخورد.

بهاره رهنما چند وقتیه که از حاجی جانش دور شده و مشخص نیست که اصلا با هم همچنان زندگی می کنند و یا نه طلاق گرفته اند، اما اگه فکر می کنید بهاره رهنما با این فاصله تیپ و استایلش بهتر شده سخت در اشتباهید.

خانوم خانوما حالا با پوشش و ست هایی جلوی دوربین اینستاگرام میاد که شاید شما حتی دلتون نخواد اونو تو خونه و جلو آینه بپوشید! اما خب ظاهرا بد سلیقگی از علایق خانم رهنما می باشد.

تیپ بد سلیقه بهاره رهنما

الهام حمیدی

الهام حمیدی از هنرمندان سیار خودشیفته تشریف داره که خودش رو خوشتیپ ترین میدونه اما خب واقعیت اینه که خانم بازیگر در برخی استایل هایی که ازش دیده میشه اصلا خوشتیپ نیست که به گفته مخاطبین شبیه به دفتر نقاشی هستش که با مداد رنگی روش گل و بلبل کشیده شده!

الهام حمیدی از مانتوهای گلدار و رنگی استقبال زیادی میکنه که بعضی وقتا فقط یه استایل شلوغ و درهم بهش تحویل میشده.

الهام خانوم حمیدی در یکی از مراسمات سینمایی نیز با لباسی کپی شده آمده بود که از یک مدل سیاه پوست در فشن شو ایده که چه عرض کنیم تقلید کرده بود که این هم با توجه به فرهنگ و سلیقه ایرانی اصلا جالب نبود.

استایل شلوغ و بدتیپ الهام حمیدی

نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده و فرشته حسینی از دسته بازیگرانی هستند که انتخابی در سبک لباس دارند. این زوج در عین حال که از نظر بیشتر مخاطبین بدتیپ و زشت پوش هستند اما دنباله رو سبکی خاص در استایل هستند مثل سبگ گوچی که همه چیز را درهم ست میکند و در اخر هم زیبایی ندارد اما خب اسم و رسم دار است!

کد خبر : ۷۵۳۳۲
0
۰
ارسال نظر