تصاویر/ الیکا عبدالرزاقی و مدل موی جدید و عجیبش!

تصاویری از الیکا عبدالرزاقی منتشر شده که او را با مدل موی جدیدش نشان می‌دهد.

تصاویر/ الیکا عبدالرزاقی و مدل موی جدید و عجیبش!
کد خبر : ۵۹۵۴۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، در این تصاویر الیکا عبدالرزاقی موهایش را بافته که شمایل غریبی به او بخشیده است.

الیکا عبدالرزاقی با مدل موی جدید و عجیبش عکس گرفت.

الیکا عبدالرزاقی در طولانی‌ترین سریال تاریخ ایران

الیکا عبدالرزاقی به عنوان دومین بازیگر رسمی سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» معرفی شد، سریالی که با ۲۵۰ قسمت، طولانی‌ترین مجموعه تلویزیون لقب گرفته است.

با ادامه تصویربرداری سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» به نویسندگی مسعود بهبهانی‌نیا، زهرا پارسافر و طیبه شجری، کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در لوکیشین‌های شهر تهران، الیکا عبدالرزاقی پس از فرهاد آئیش دومین بازیگری است که حضور او در این پروژه تلویزیونی رسانه‌ای می‌شود.

«برف بی‌صدا می‌بارد» عنوان سریالی سه فصلی است که در دهه‌های ۱۳۶۰.۱۳۷۰ و ۱۳۹۰ روایت می‌شود.

فصل اول و دوم این سریال که در دهه ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ سپری می‌شود، در حال حاضر در حال تصویربرداری است و فصل سوم این سریال که دهه ۱۳۹۰ را روایت می‌کند، هم‌اکنون مراحل نگارش را سپری می‌کند.

این سریال محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: اگر بمانی، غزل غزل ترانه لبخند به پایت می‌ریزم. پرده حسرت از دلت برمی‌کنم. برف بی‌صدا می‌بارد، دردانه من. بمان تا رسم پذیرایی از تقدیر را به‌جا آوریم.

به گزارش تسنیم، پیش از این خبری منتشر شد که این سریال ۲۵۰ قسمتی حدود ۱۰ هزار دقیقه تولید شده و فصل اول و دوم آن که در دهه ۱۳۶۰ و ۱۳۷۰ سپری و در ۱۰۰ قسمت تولید می‌شود؛ در حال حاضر جلوی دوربین رفته و فصل سوم این سریال که دهه ۱۳۹۰ را روایت می‌کند، هم اکنون مراحل نگارش را سپری می‌کند.

کد خبر : ۵۹۵۴۳
0
۰
ارسال نظر