تصاویری از “ترانه علیدوستی” در جشنواره کن با تیپ بی سابقه!

ترانه علیدوستی بازیگر بی حاشیه و موقر سینمای ایران با فیلم برادران لیلا راهی جشنواره کن شد اما تیپ امسال او خبرساز شده است.

تصاویری از “ترانه علیدوستی” در جشنواره کن با تیپ بی سابقه!
کد خبر : ۹۰۱۵۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از سینماهنر؛ «برادران لیلا»، با کارگردانی سعید روستایی و بازی ترانه علیدوستی، نوید محمدزاده و پیمان معادی، نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن است.

این فیلم، در جشنواره کن، در پنج نوبت روی پرده می‌رود.

بیشتر بخوانید: لباس عجیب و غریب "فرشته حسینی" در جشنواره کن/ عکس

در خلاصه داستان فیلم اینطور آمده: لیلا (ترانه علیدوستی) زنی چهل ساله و مجرد است که در خانواده‌ای درگیر با بحران اقتصادی زندگی می‌کند. او در دفتر اداری یک پاساژ کار می‌کند و تنها درآمد ثابت خانواده را دارد اما نه پدر و نه برادرانش به حرف او گوش نمی‌دهند.

اسماعیل (سعید پورصمیمی) پدر خانواده، پیرمردی تریاکی است که اخیرا نشانه‌های آلزایمر را بروز می‌دهد. علیرضا (نوید محمدزاده) برادر معقول‌، کارگری است که بعلت اختلاس صاحب کارخانه تعدیل نیرو شده.

پرویز (فرهاد اصلانی) در پاساژ لیلا بعنوان خدمه‌ای که عوارض توالت را دریافت می‌کند مشغول است. پنجمین فرزند او بتازگی متولد شده است زیرا همیشه بدنبال فرزند پسر بوده. فرهاد (محمد علی‌محمدی) نیز شغل ثابتی ندارد و مدام در حال بدنسازی است. منوچهر (پیمان معادی) هم آدم دغل کاری است که برادرانش را ترغیب به نوعی کلاهبرداری می‌کند که پول پیش‌خرید ماشین را بالا بکشند…

ترانه علیدوستی در جشنواره کن ۲۰۲۲
کد خبر : ۹۰۱۵۶
0
۰
ارسال نظر