“تتلو” ازدواج کرد!/ همسرش کیست؟

تتلو خواننده جنجالی مقیم ترکیه به تازگی استوری های منتشر می کند که خبر از ازدواجش می دهد اما هنوز هیچ عکسی از همسرش منتشر نکرده است.

“تتلو” ازدواج کرد!/ همسرش کیست؟
کد خبر : ۷۰۴۴۹
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از شایانیوز؛ امیر تتلو اخیراً آهنگ جدیدی منتشر که به نام انتظار که البته خود این آهنگ هم جای بحث و صحبت دارد اما آنچه که بیش از خود اهنگ مورد توجه قرار گرفت استوری بود که یکی از پیج های طرفداری امیر خان تتلو که به نظر به سلطان هم بسیار نزدیک است منتشر کرد.

این پیج با انتشار استوری نوشت: این اولین آهنگ تتلو بعد از دوران زناشویی است و البته مخاطب این آهنگ هم همسر تتلو است.

بیشتر بخوانید: تصاویر/ دختر عجیب و روانی رو دست "تتلو" بلند شد!

اما همسر تتلو کیست و چرا هیچ عکسی از او منتشر نشده است؟

بعد از این خبر سوالی که ایجاد می شود این است که چرا هیچ عکس و تصویری از همسر تتلو در اینستا و فضای مجازی منتشر نشده است؟

در این رابطه یکی از پیج های طرفداری گفته بود همسر امیرحسین تتلو دختر یکی از افراد ثروتمند است و به درخواست ایشان هیچ تصویری از تتلو و همسرش فعلاً منتشر نخواهد شد.

اینکه چقدر این ادعا درست است و اصلاً خبر ازدواج امیر حسین مقصودلو صحت دارد یا بازی است برای افزایش فالوور و سر زبان انداختن اسم تتلو باید کمی صبر کرد.

عده ای هم معتقدند سورپرایز ویژه تتلو برای کنسرت اول فروردین همسرش خواهد بود و تتلو قصد دارد در این کنسرت که طبق وعده خودش کنسرتی در کلاس جهانی و مخصوص خانواده ها و بسیار مودبانه است همسرش را به طرفدارانش معرفی کند.

البته آنطور که به نظر می رسد خود امیر تتلو هم از این موضوع خیلی ناراضی نیست عکس ها و استوری هایی که از تتلو منتشر می شود موید این موضوع است.

البته امیر حسین مقصودلو قبلاً هم گفته بود که می خواهم زن بگیرم و حتی برخی از طرفدارانش گزینه هایی رو هم مطرح کرده بودند که خیلی نباید جدی گرفت.

یکی از این دختران «می می خانم» بود که یکی از نوازنده های اصلی بَند تتلو است و دیگری دختری است که در کنسرت شلوار سلطان را پایین کشید! البته بعید به نظر می رسد هیچ کدام از این دو نفر همسر تتلو باشند و باید منتظر ماند و دید سلطان کی از همسرش رونمایی می کند.

کد خبر : ۷۰۴۴۹
0
۰
ارسال نظر