“تام کروز” بخاطر همسر سابق در اسکار شرکت نکرد!

با وجود نامزدی فیلم مشهور تام کروز به نام «Top Gun: Maverick» در مراسم اسکار برای دریافت جایزه بهترین فیلم سال، خبری از این بازیگر 60 ساله در این مراسم مهم نبود.

“تام کروز” بخاطر همسر سابق در اسکار شرکت نکرد!
کد خبر : ۱۵۶۵۸۴
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

وقت صبح - تام کروز برای جلوگیری از برخورد ناخوشایند با نیکول کیدمن، همسر سابقش از شرکت در مراسم اسکار 2023 خودداری کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تام کروز بخاطر همسر سابقش از شرکت در مراسم اسکار خودداری کرده است! فیلم اخیر این ستاره محبوب نامزد دریافت 6 جایزه اسکار از جمله جایزه بهترین فیلم سال بود.

این زوج در سال 2001 به دلیل اختلاف در اعتقادات و باورهایشان از یکدیگر جدا شدند.

منبعی حاضر در مراسم اسکار اعلام کرده است که بخاطر حضور نیکول کیدمن در این مراسم تام کروز ترجیح داد تا در این مراسم شرکت نکند.

با این حال، منابع نزدیک به کروز ادعا کرده‌اند که غیبت او دلیلی شخصی نداشته است و تنها بخاطر مشکلات در برنامه‌ریزی بوده است.

اگرچه آنها به طور مشخص به این ادعا که این غیبت به حضور کیدمن مرتبط است، پاسخ ندادند.

مشکلات تام کروز و همسر سابقش

تام کروز و نیکول کیدمن، همسر سابقش، پس از طلاق هیچگاه در یک مراسم مشترک دیده نشده‌اند.

نیکول کیدمن بازیگر مشهور 55 ساله در مراسم اسکار همراه با همسرش کیث اربان، خواننده سبک کانتری، در این مراسم با شکوه حاضر شدند.

این زوج در مراسم نهار جوایز اسکار که در ماه گذشته برگزار شده بود حضور نداشتند. با این حال تام کروز در این مراسم نهار حضور داشت.

این مراسم نهار که در تاریخ 13 فوریه برگزار شده بود با حضور ستارگان برتر سینما برگزار شد. به گزارش وقت صبح استیون اسپیلبرگ، کارگردان مشهور و موفق سینما، در این مراسم تام کروز را در آغوش گرفته بود.

شنیده شد که این کارگردان به ستاره فیلم‌های اکشن می‌گوید که فیلم ماوریک با بازگرداندن تماشاگران به سالن‌های سینما «هالیوود را نجات داده است».

تام کروز و نیکول کیدمن از ازدواج خود صاحب دو فرزند هستند. کانر 28 ساله و ایزابلا 30 ساله.

کیدمن در سال 1990 در صحنه فیلمبرداری فیلم «Days «of Thunder، فیلمی درباره مسابقات اتومبیل رانی، ملاقات کردند. این زوج در همان سال ازدواج کردند.

کد خبر : ۱۵۶۵۸۴
0
۰
ارسال نظر