بی بی رکسا علت چاقی خود را یک بیماری اعلام کرد!

«بی‌بی رکسا» روز گذشته در مصاحبه‌ای اختصاصی با مجله گلمور، علات چاقی بی حد و اندازه خود را یک بیماری اعلام کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

وقت صبح- این بازیگر مشهور درباره موضوعات شخصی همچون تشخیص سندرم تخمدان پلی کیستیک «تنبلی تخمدان» و تاثیرات منفی آن بر بدنش صحبت کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بی بی رکسانا در این مصاحبه گفت:« به تازگی متوجه شدم که در ۳۳ سالگی دچار «PCOS» یا همون سندرم تخمدان پلی کیستیک شدم، خیلی از زن‌ها این مشکل دارن و خب من هم به این گروه اضافه شدم.

بی بی رکسانا علت چاقی خود را یک بیماری اعلام کرد!

متن کامل مصاحبه بی بی رکسانا:

خیلی از زن‌هایی که این بیماری دارن ممکنه با کلی ازمایش باز هم بیماریشون تشخیص داده نشه چون تشخیص این بیماری آزمایش خاص خودشو نداره و قبلش باید مشکلات تیروئید، هیپوفیز یا غدد ادرنال چک کرد به همین دلیل حتما باید تحت نظر یک دکتر متخصص زنان بخصوص یک متخصص غدد درون ریز معاینه و آزمایش شد.
من متوجه شدم که این بیماری باعث تاثیرات منفی بسیاری بر بدن میشه مثلا اضافه وزن بی‌دلیل.

بی‌بی در ادامه مصاحبه به تحقیر و انتقادهایی که روزانه از سوی کاربران اینترنت و اطرافیانش دریافت می‌کند نیز اشاره کرد:

«به تشخیص دکترم «تنبلی تخمدان» علت اصلی اضافه وزن و نوسان وزنم هستش، من همیشه درحال مبارزه با غذا بودم و همیشه درحال رژیم گرفتنم!

یادمه وقتی قرار بود آلبوم اولمو منتشر کنم اطرافیانم بهم میگفتن باید وزن بیشتری برای موفقیت و دیده شدن در این صنعت کم کنم و حتی بهم میگفتم بهتره که ریسک لیپوساکشن برای لاغری بپذیرم درحالی که اون موقع من تنها ۶۴ کیلو بودم!

اضافه وزن کنار اسم

مدتی قبل تصمیم گرفتم تا اسم خودمو تویه تیک‌تاک سرچ کنم و متاسفانه اولین کلمه پیشنهادی تیک‌تاک در کنار اسمم درباره اضافه وزنم بود!

این موضوع خیلی منو ناراحت کرد البته این حقیقت پذیرفتم که من لاغر نیستم و چاق شدم!

بی بی رکسانا علت چاقی خود را یک بیماری اعلام کرد!

مردم متوجه نیستن که با گفتن نظرشون چه در مجازی چه در واقعیت چقدر می‌تونن به روحیه اون فرد آسیب بزنن، من یاد گرفتم که باید تنها افرادی که واسم ارزشمند و مهم هستند در کنار خودم نگهدارم چون به اندازه کافی با انرژی منفی درحال مبارزه هستم و نیازی به تعداد بیشتری ندارم.

من کل عمرم با اضافه وزن و ظاهرم مشکل داشتم، اما الان حداقل میدونم دلیل تغییرات بدنم و عدم موفقیت رژیم‌های غذاییم چیه! من پذیرفتم که باید باهاش کنار بیام.»

کد خبر : ۱۷۲۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان