“بهرام رادان” در فیلم جدیدش بدشانسی آورد!

بهرام رادان تهیه کننده فیلم سینمایی «گربه سیاه» در مراسم اکران این فیلم اعلام کرد که زمان نمایش دقیق آن‌ مشخص نیست.

“بهرام رادان” در فیلم جدیدش بدشانسی آورد!
کد خبر : ۶۰۸۳۵
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرآنلاین، در مراسم اکران فیلم سینمایی «گربه سیاه» با کارگردانی کریم امینی، که سه شنبه ۸ آذر با حضور جمعی از اهالی رسانه و عوامل این فیلم سینمایی در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، بهرام رادان تهیه کننده این فیلم اعلام کرد که اکران این فیلم با تاخیر انجام می‌شود.

قرار بود اکران این فیلم چهارشنبه۱۰ آذر در سینماهای سراسر کشور آغاز شود اما بنا به دلایلی اکران این فیلم لغو شد و زمان نمایش دقیق آن‌ هم مشخص نیست.

بیشتر بخوانید: فیلم جدید "لیدی گاگا" جنجالی شد!

این فیلم اولین اکران خود را در بخش مسابقه جشنواره ورشو۲۰۲۰ آغاز کرد و همزمان با آغاز اکران این فیلم از پوستر این فیلم نیز رونمایی شد. بهرام رادان در تجربه‌ای متفاوت در کنار بازیگری تهیه کنندگی فیلم «گربه سیاه» را هم برعهده دارد و در این فیلم ایفاگر نقش خودش است. «گربه سیاه» روایت‌گر داستانی مخصوص جوانان است و به نظر می‌رسد در زمان اکران بتواند نظرات مثبتی از مخاطبان جوانش دریافت کند.

این فیلم موضوعی کاملا مرتبط با فضای امروزی جوانان شهرت، فضای مجازی و موسیقی زیرزمینی دارد. در خلاصه داستان فیلم آمده: « همه چیز از غروبی شروع شد که دیگه دلگیر نبود…»

بهرام رادان، ترلان پروانه، کیا رکنی، پیام احمدی نیا، آزاده سدیری، علیرضا استادی، حسین پورکریمی، بهاره کیان افشار، رضا یزدانی، احسان کرمی، علی اوجی و گروه سون بند از بازیگران این فیلم هستند.

کد خبر : ۶۰۸۳۵
0
۰
ارسال نظر