بمب خبری ازدواج “عادل فردوسی پور” با بازیگر معروف

مدتی قبل خبر ازدواج رسمی مرجان محتشم و عادل فردوسی پور در فضای مجازی پخش شد که تنها در حد شایعه بود.

بمب خبری ازدواج “عادل فردوسی پور” با بازیگر معروف
کد خبر : ۷۶۱۷۷
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح ، شایعاتی مبنی بر ازدواج مرجان محتشم با عادل فردوسی پور در فضای مجازی منتشر شد و حتی عده ای گفتند که این دو باهم ازداوج کرده و سپس طلاق گرفته اند که باید گفت این ها همه شایعه بوده و هیچ رابطه ای بین این دو شخصیت معروف وجود نداشته است .

مرجان محتشم در ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در شهر تهران به دنیا آمد.

وی در سال ۱۳۷۶ با بازی در سریال بهشت گمشده وارد دنیای بازیگری شد و با بازی در سریال پس از باران به شهرت رسید. مرجان محتشم در سال ۱۳۹۱ به یک بیماری سخت (ناراحتی کلیه) مبتلا شد و شایعاتی در مورد ازدواجش با عادل فردوسی پور به گوش رسید.

مرجان محتشم در ۱۳ اسفند ۱۳۴۸ در شهر تهران به دنیا آمد. وي بازی در کارهایی همچون «رز زرد»، «نامادری»، «ستاره من»، «آژانس دوستی»، «ریحانه» و… را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

محتشم سال‌هاست که به دلایلی که خود پیش‌تر بازگو کرده است در هیچ کاری بازی نکرده است و چندی ست که درزمینهٔ نویسندگی و همچنین طراحی داخلی ساختمان فعالیت‌هایی می‌کنند.

او از بازیگران بسیار کم حاشیه ایرانی است که چندان علاقه‌ای به انجام گفتگو با رسانه‌ها یا تیتر مجله‌ها و سایت‌ها بودن نشان نمی‌دهد. افزون بر این‌ها کمرنگ بودن ایشان در این سال‌ها در عرصه هنری نیز دست در دست هم داده تا کم‌تر خبری از وی داشته باشیم.

کد خبر : ۷۶۱۷۷
0
۰
ارسال نظر