بلایی که بر سر بازیگر محبوب در اوج شهرت آمد!

جان کیوساک هنرپیشه ای که زمانی در هالیوود محبوب و مشهور بود حالا ازحرفه بازیگری کناره گیری کرده یا احتمال دارد طرد شده باشد.

بلایی که بر سر بازیگر محبوب در اوج شهرت آمد!
کد خبر : ۶۱۶۹۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ جان کیوساک ستاره محبوب فیلم‌های «وفاداری بالا» و «جان مالکوویچ بودن» مدتی زیادی است که از حرفه بازیگری کناره گیری کرده است.

موفقیت و اعتبار کیوساک به حدی بود که راجر ایبرت منتقد فیلم در رابطه با او اینطور نوشت: به گفته او از ۵۵ فیلم، هیچ یک از آن‌ها بد نبود.

بیشتر بخوانید: سلبریتی های مشهور با خانواده های پرنفوذ و ثروتمند/ تصاویر

اما او از سال ۲۰۱۰ به بعد در ۲۵ فیلم ظاهر شد که اکثر آن‌ها کاملاً مورد توجه عموم قرار نگرفتند و به ندرت منتقدان را راضی می‌کردند. یافتن توضیحاتی برای این موضوع کار آسانی نیست. شاید او اکنون برای نقش‌های کمدی رمانتیکی که در دهه ۱۹۹۰ بازی کرد، خیلی پیر شده است و یا در انتخاب کار تصمیم درستی نگرفته است.

همچنین ممکن است تصویر او از صفحه نمایش و سبک زندگی او دقیقاً به نفع حرفه او نباشد. کیوساک از ستاره معمولی هالیوود که زندگی خصوصی او تقریباً بخشی از یک استراتژی تبلیغاتی برای فروش فیلم‌های جدیدشان است، فاصله زیادی دارد. او هرگز ازدواج نکرده و روزنامه‌ها از او سرنخی برای امور شخصی اش ندارند.

بی‌اعتنایی نسبت به تجارت سینما

علاوه بر این، مدتی است که او دور از هالیوود بوده است. در سال ۲۰۱۶، تمام دارایی‌ خود را در کالیفرنیا فروخت و به ایالت زادگاهش، ایلینویز بازگشت، و در آنجا یک انبار خریداری کرد. ساختمانی در وسط شیکاگو که او اغلب از آنجا عکس‌هایی از غروب خورشید می‌گیرد و آن‌ها را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد. او بدون تردید، این حرکت را به بی‌اعتنایی خود نسبت به تجارت سینما نسبت می‌دهد.

یکی دیگر از دلایل احتمالی طرد شدن او این است که دخالت او در سیاست فراتر از یک چهره NGO یا سفیر خوش نیت سازمان ملل است. این بازیگر یکی از بنیانگذاران بنیاد آزادی مطبوعات است، سازمانی که از آزادی بیان و آزادی مطبوعات در سرتاسر جهان حمایت مالی می‌کند.

در رابطه با همین کنشگری، در سال ۲۰۱۴ به روسیه سفر کرد تا با ادوارد اسنودن، مشاور سابق اطلاعاتی که اطلاعات طبقه بندی شده آژانس امنیت ملی را فاش کرد و مجبور به فرار از ایالات متحده شد، دیدار کند. این تنها راهی نیست که بازیگر تعهدات سیاسی خود را بیان می‌کند. او این کار را در بسیاری از موارد دیگر انجام داده است، مانند شرکت فعال خود در اعتراضات پس از قتل جورج فلوید.

او در سال ۲۰۲۰ هنگام صحبت با گاردین اعتراف کرد: "من دوست دارم به چیزهای دیگری فکر کنم. " شعر. عشق. چیز دیگری مد نظر دارید. اما این زمانی نیست که ما در آن قرار داریم. شاید رک گویی به حرفه شما لطمه بزند… فقط می‌دانم که به من کمک می‌کند شب‌ها بهتر بخوابم، زیرا می‌دانم که در این مدت منفعل نبودم. "

کد خبر : ۶۱۶۹۳
0
۰
ارسال نظر