چهره جدید آقای صدا هوادارانش را مضطرب کرد!

ابی خواننده محبوبی که همه نسل ها با آهنگ های او خاطره دارند در عکس جدیدش هوادارانش را نگران کرد.

asdasd
مدت مطالعه :

به گزارش وقت صبح , علیرضا امیر قاسمی، مالک و مجری شبکه طپش، عکسی از خود را به همراه ابراهیم حامدی، خواننده ۷۳ ساله قبل از انقلاب منتشر کرد. که چهره شکسته اِبی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

علیرضا امیر قاسمی، مالک و مجری شبکه طپش در کنار ابی

بیوگرافی ابی و همسرش

ابراهیم حامدی که همه ی ما وی را با نام ابی می شناسیم، آقای صدای ایران زمین است. تمام نسل هاي دهه پنجاه و بعد ازآن با صدای ابی خاطره دارند و تک تک موزیک هایش را از حفظ بلد اند. ابراهیم حامدی مشهور به ابی متولد 29 خرداد 1328 در تهران، خواننده است.

دیپلمه ریاضی است، وی بیشتر با نام آقای صدا در ایران شناخته میشود. قبل از انقلاب کارمند فرهنگ و هنر بود. 4 خواهر و یک برادر داشت که مدت ها پبش برادرش فوت کرد، پدر خیاط و مادرش خانه دار بود.

ابی درسال 1353 با فروزه مقدادی ازدواج می کند و از وی صاحب سه دختر بنام هاي عسل، سایه و خاتون می‌شود. بعد از جدایی از همسر اول خود با مهشید برومند آشنا می‌شود که وی نیز از همسر سابق خود یک پسر نام فرشید دارد که پسر خوانده ابی می باشد.

آشنایی ابی با مهشید برومند در یکی از اجراهای وی در گوتنبرگ بوده است، مهشید برومند که مدیر برنامه‌ هاي ابی نیز محسوب می‌ شود در اکثر کنسرت‌ هاي وی حضور داشته است.

کد خبر : ۱۷۲۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
0
۰
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
ارسال نظر
اخبار روز سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان