بازیگر مشهوری که آرمی گروه بی‌تی اس است را بشناسید!

پارک هه-سو (Park Hae-soo)، بازیگر کره‌ای سریال بازی مرکب (Squid Game) خود را هوادار پروپاقرص گروه پاپ کره‌ای بی‌تی اس (BTS) می‌داند.

بازیگر مشهوری که آرمی گروه بی‌تی اس است را بشناسید!
کد خبر : ۷۷۲۸۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو، به تازگی سه نفر از بازیگران سریال پرطرفدار اسکوید گیم، لی جونگ-جه (Lee Jung-jae)، پارک هه-سو و جونگ هویون (Jung Ho-yeon)، به همراه هوانگ دونگ-هیوک (Hwang Dong-hyuk)، کارگردان و نویسنده این سریال کره‌ای در برنامه‌ی Most Likely To مجله ورایتی شرکت کردند.

در طول این گفت‌وگوی سرگرم‌کننده از چهار بازیگر و کارگردان بازی مرکب پرسیده شد که از میان آن‌ها چه کسی به احتمال بیشتر آهنگ‌های گروه BTS را می‌خواند که در این میان رای‌ها به‌طور مساوی میان جونگ هویون و پارک هه-سو تقسیم شد.

جونگ درباره پارک گفت: «او بهتر از من می‌خواند، اما فکر می‌کنم من چیزهای بیشتری درباره بی‌تی اس می‌دانم.» اما بعد پارک اعتراف کرد که در واقع طرفدار پروپاقرص این گروه پسرانه هفت نفره است اما رقصیدن را به آواز خواندن ترجیح می‌دهد.

بازیگر مشهوری که آرمی گروه بی‌تی اس است

اختلاف نظر بی‌تی اسی‌ها درباره معافیت از سربازی

در قسمت دیگری از این بازی، بازیگران و کارگردان سریال Squid Game همچنین به سوالاتی نظیر اینکه چه کسی به احتمال زیاد برنده بازی اصلی سریال خواهد شد پاسخ دادند.

در خبر دیگری از این سریال پرطرفدار، اخیرا نسخه واقعی بازی مرکب توسط مِستربیست MrBeast، یوتیوبر معروف که بیش از ۹۰ میلیون دنبال کننده در یوتیوب دارد، به صحنه رفت که در آن ۴۵۶ هزار نفر شرکت‌کننده برای دریافت جایزه نقدی ۴۵۶ هزار دلاری با هم رقابت کردند.

مستربیست همچنین توانست چندین بازی دیگر را که در این سریال به نمایش درآمده بود بازآفرینی کند.

در همین حال، در آخرین اخبار گروه BTS آمده که مجلس ملی کره جنوبی بر سر معافیت احتمالی اعضای این گروه پسرانه هفت نفره از خدمت اجباری سربازی اختلاف نظر دارد.

کد خبر : ۷۷۲۸۶
0
۰
ارسال نظر