این نوع شیر سرطان را ضربه فنی می کند!

شیر سیب زمینی به دلیل خواص معدنی و ویتامین های زیاد حاوی انواع آنتی اکسیدان هاست که در پیشگیری از سرطان نقش مؤثری دارند

این نوع شیر سرطان را ضربه فنی می کند!
کد خبر : ۹۳۱۹۶
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از طلا، احتمالا تا به امروز درباره برخی از انواع شیر های گیاهی مانند شیر سویا و شیر بادام چیز هایی شنیده اید. حال دانشمندان کشف کرده اند که می توان از سیب زمینی نیز شیر تهیه کرد که خواص خارق العاده ای نیز دارد.

اخبار منتشر شده جدید نشان می دهد شیر سیب زمینی را می توان روندی رو به رشد در شیر های گیاهی دانست.

بیشتر بخوانید: مهم ترین کشف بشر در تاریخ؛ سرطان درمان شد!

شیر سیب زمینی طعمی ملایم داشته و به دلیل بافت نشاسته ای سیب زمینی حالتی خامه ای دارد.

همچنین در فرایند تهیه شیر سیب زمینی کمترین آسیب به محیط زیست وارد می شود که برای گیاه خواران و دوست داران محیط زیست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

در تولید شیر سیب زمینی دی اکسید کربن بسیار کمتری نسبت به شیر حیوانات تولید شده و نیاز به مصرف آب زیادی ندارد.

در واقع برای تهیه مقدار مشخصی از شیر سیب زمینی با هفت لیتر آب، برای تولید همان مقدار شیر بادام 371 لیتر آب مورد نیاز است.

خواص سیب زمینی

سیب زمینی حاوی منیزیم، پتاسیم، فیبر و ویتامین C است که شیر آن نیز دارای این موارد معدنی و ویتامین ها می باشد. همچنین شیر سیب زمینی حاوی انواع آنتی اکسیدان ها بوده که در پیشگیری از سرطان نقش مؤثری دارند.

آنتی اکسیدان ها در سیب زمینی ها با پوست رنگی بیشتر بوده و شیر تهیه شده از آنها نیز آنتی اکسیدان بیشتری دارد. آنتی اکسیدان ها در بدن با رادیکال های آزاد مبارزه کرده و مانع از آسیب رسیدن به سلول ها می شود.

حقایق تغذیه ای نشان می دهد که 100 میلی لیتر، یعنی حدود 3.5 اونس، حاوی 1.5 گرم چربی، 4.4 گرم کربوهیدرات (با دو گرم قند) و 15 درصد از میزان توصیه شده کلسیم در اروپا برای مصرف روزانه است.

کد خبر : ۹۳۱۹۶
0
۰
ارسال نظر