این خصوصیت اخلاقی “شکیرا” منجر به جدایی اش شد!

شکیرا به دلیل شخصیت سلطه طلبش هرگز با دوستانش کنار نمی آمد. این گزارشگر همچنین مدعی شد که بخصوص او و آنتونلا، همسر مسی با هم خوب نبودند.

این خصوصیت اخلاقی “شکیرا” منجر به جدایی اش شد!
کد خبر : ۹۹۰۷۱
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو، پس از گذشت هفته ها از خبر جدایی شکیرا و جرارد پیکه هنوز رسانه ها به دنبال پیدا کردن داستان جدیدی در زندگی این دو نفر هستند.

اخیرا گزارش شده است که شکیرا با همسران هم تیمی های جرارد پیکه، به ویژه همسر لیونل مسی، آنتونلا روکازو، سازگاری نداشت.

این آخرین اتهامات در مورد این خواننده کلمبیایی از زمان جدایی او از جرارد پیکه است.چرا شکیرا با همسر مسی مشکل داشت؟

به گفته یک روزنامه نگار، شکیرا به دلیل ماهیت سلطه طلبش هرگز با دوستانش کنار نمی آمد. این گزارشگر همچنین مدعی شد که بخصوص او و آنتونلا، همسر مسی با هم خوب نبودند.چرا شکیرا با همسر مسی مشکل داشت؟

کارلوس ویوس، هنرمند کلمبیایی درباره جدایی شکیرا گفت: «او دوران بسیار سختی را سپری می کند. او باید غمگین باشد؛ من هم آن را گذرانده ام. زمان بسیار سختی است وقتی شما چنین خانواده زیبایی داشته اید.»

چرا شکیرا با همسر مسی مشکل داشت؟ایبای لیانوس، دوست صمیمی پیکه و مفسر فوتبال، اعلام کرده است که حال این مدافع بارسلونا، خوب است و برای فصل آینده آماده می شود.

لیانوس گفت: «مطبوعات حرف های زیادی زده اند، اما اکنون پیکه برای فصل جدید با بارسلونا آماده می شود و به خوبی کار می کند. همه چیز خوب است.»

چرا شکیرا با همسر مسی مشکل داشت؟از زمانی که خبر جدایی پیکه در ماه گذشته منتشر شد، او بارها در مطبوعات حضور داشته است.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا از هواداران خواست تا از این مدافع باتجربه حمایت کنند. لاپورتا گفت: «پیکه در حال رنج کشیدن است.

هر چقدر هم که پول و شهرت داشته باشد، ثروت اصلی او مردم هستند. او یک کاپیتان است و هنوز چیزهای زیادی برای ارائه به ما دارد.

او سزاوار محبت هواداران است. اخباری که منتشر می شود را نادیده بگیرید. او فرد خوبی است.»چرا شکیرا با همسر مسی مشکل داشت؟

در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۱، این مدافع ۳۵ ساله هم از نظر فرم و هم از نظر آمادگی جسمانی دچار مشکلاتی شد. در فصل پیش رو، دیدن نحوه برخورد سرمربی، ژاوی با این شرایط بسیار جذاب خواهد بود.

چند وقت پیش به پیکه اعلام شده بود به خاطر مشکلاتش خارج از زمین فوتبال و شرایط جسمانی اش آینده او در تیم بارسلونا مبهم به نظر می رسد.

همچنین ژاوی به او اولتیماتوم داده است که او را مازاد بر نیاز باشگاه در تیم نگه داشته اند.

کد خبر : ۹۹۰۷۱
0
۰
ارسال نظر