ایمیل لو رفته و جنجالی آنجلینا جولی به برد پیت

زمانی که تمام کشمکش های بین آنجلینا جولی و برد پیت شروع شد، هیچ نشانه روشنی از مشکل اصلی آنها وجود نداشت. به گفته آنجلینا جولی، برد پیت بارها با فرزندان خود رفتار نامناسب داشته است، اما او هیچگاه در مورد سوء مصرف الکل برد پیت توضیحی نداد.

ایمیل لو رفته و جنجالی آنجلینا جولی به برد پیت
کد خبر : ۱۱۷۰۷۳
0
مدت مطالعه :
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو: زمانی که تمام کشمکش های بین آنجلینا جولی و برد پیت شروع شد، هیچ نشانه روشنی از مشکل اصلی آنها وجود نداشت. به گفته آنجلینا جولی، برد پیت بارها با فرزندان خود رفتار نامناسب داشته است، اما او هیچگاه در مورد سوء مصرف الکل برد پیت توضیحی نداد.

آنجلینا جولی و برد پیت در سال ۲۰۱۶ با اعلام خبر جدایی خود، دوستدارانشان را غافلگیر کردند. اکنون نامه ای که جولی ظاهراً هنگام شروع کل چالش های قانونی برای تجارت مشترکشان در تاکستان های میراوال به برد پیت نوشته در تیک تاک لو رفت. در این نامه، جولی به طرز دردناکی در مورد جدایی آنها صحبت می کند و به حقایق ناگفته ای اشاره می کند.

آنجلینا جولی در تلاش برای روشن کردن اختلافات بر سر این ملک فرانسوی، به مشکلات سوء مصرف الکل برد پیت اشاره می کند. ماه‌ها بود که گمانه‌زنی‌هایی در مورد مشکلات این بازیگر با الکل وجود داشت اما اطلاعات خاصی در مورد آن وجود نداشت. جولی به طور ناخواسته این موضوع را از طریق این نامه مطرح کرده است که می تواند مشکلات جدی برای حرفه ی پیت ایجاد کند.

متن کامل ایمیل آنجلینا جولی به برد پیت

متن کامل ایمیل جولی که در تیک تاک به بیرون درز کرده است از این قرار است: «این را به صورت مکتوب می نویسم تا احساساتی نشوم. اینجا جایی است که دوقلوها را به دنیا آوردیم و جایی است که با پلاکی به یاد مادرم با هم ازدواج کردیم. مکانی که قول و قراری با هم گذاشتیم که می توانست عملی شود و جایی است که فکر می‌کردم در آن پیر می‌شوم. حتی اکنون نیز نوشتن این نامه بدون گریه کردن غیرممکن است. مکانی که خاطراتم در یک دهه پیش ارزشمند کرده است. اما همچنین جایی است که آغاز پایان زندگی و تجارتی را رقم زد که تمامش حول محور الکل بود.»

خانه آنجلینا و برد

«امیدوار بودم که اینجا به نحوی بتواند به چیزی تبدیل شود که ما را در کنار هم نگه دارد و ما در آن آرامش پیدا کنیم. حالا می بینم که تو واقعاً می خواهی من نباشم و به احتمال زیاد از دریافت این ایمیل خوشحال خواهی شد. من رفتارهای بی ملاحظه زیادی دیده ام. پولی که به روشی خرج می‌شد که تایید نمی‌کردم، و تصمیماتی که بدون مشورت من گرفته می شد. من از تصمیم‌هایی که گرفته شده‌ آسیب دیده ام. تصمیم به هیچ اشتراکی در کسب‌وکار یا تغییر اساسی آن منجر نمی شود تا برای فرزندانمان سالم‌تر باشد.»

در همین حال، برد پیت در حال انجام چند اقدام مهم در حرفه خود به عنوان یک هنرمند و یک تهیه کننده است. پیت به تازگی اولین آثار هنری اش را در موزه هنر سارا هیلدن در تامپره فنلاند به نمایش گذاشته است. او همچنین یک استودیو موسیقی را در همان املاک فرانسوی بازسازی کرد تا نوازندگان بروند و موسیقی بسازند. به طور خلاصه، پیت در حال ایفای نقش خود، به عنوان حامی هنر و هنرمندان است.

کد خبر : ۱۱۷۰۷۳
0
۰
ارسال نظر